سرویس ارسال ایمیل انبوه Elastic Email

سرویس ارسال ایمیل انبوه Elastic Email | آسان کارت

ارسال ایمیل تبلیغاتی

امروزه ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در حوزه بازاریابی و مدیریت کسب و کارها است.  این روش به علت موارد زیر برای مدیران شرکتها از جمله مدیران بخش فروش و بازاریابی بسیار ارزشمند است: 1-ارزان و راحت بودن 2- قابلیت تجزیه و تحلیل و رصد رفتار مشتری 3- امکان ارسال هوشمند بر حسب گروه بندی مشتریان و جامعه هدف 4- راحتی نسبی در بدست آوردن ایمیل های کاربران و مشتریان 5- منعطف بودن ساختار و امکان استفاده از محتواهای متنوع.

در زمینه شرکتهای ارائه دهنده خدمات ایمیل انبوه( Bulk email) وبسایتهای متنوعی فعالیت می کنند که هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف متفاوتی هستند. از شناخته ترین و بهترین پنل های خارجی ارسال ایمیل انبوه می توان به وبسایت های mailerlite.com ، sendinblue.com ، MailChimp   iContact ، Aweber ، Mad Mimi ، mailcheap.co ، elasticemail.com اشاره کرد. 

 

سرویس ارسال ایمیل تبلیغاتی Email Elastic

یکی از سایتهای معتبر و شناخته شده این حوزه وبسایت Email Elastic است که یک پلتفرم مناسب برای تمام کسانی است که  می خواهند در از طریق پنل ارسال ایمیل انبوه  به تعداد بالایی از کاربران و یا مشتریان بالقوه خود ایمیل های تبلیغاتی، اطلاع رسانی محصولات جدید و تخفیف ها، لینک عضویت، ارسال فاکتور خرید، ارسال مقالات آموزشی، نظرسنجی،  هشدار و ... ارسال کنند.  این وبسایت با داشتن قابلیت های ویژه، دسترسی و مزایای بیشتری نسبت به بقیه پلتفرمهای Bulk email sender دارد. داشتن قالب های آماده متنوع تر، طراحی های راحتتر ایمیل، ایجاد سریع کمپین های تبلیغاتی ایمیلی، قابلیت شخصی سازی با ابزارهای پیشرفته تر، تجزیه و تحلیل سطح بالاتر، هماهنگی و ادغام با انواع پلتفرم های برنامه نویسی با الگوی SMTP، پاسخگویی و پشتیبانی قوی و ... جزء مزایای این پنل است. 

 

افزونه هماهنگ‌سازی الستیک ایمیل و وردپرس

قابلیت هماهنگ سازی پلتفرم الستیک با وورد پرس امکان ارزشمندی است که برنامه نویسان و مدیران سایتهای علاقه بسیاری به آن دارند. برای این کار روش های متنوعی وجود دارد که با یک سرچ ساده در گوگل می توان راهنماهای مناسبی برای این کار پیدا کنید.

 

ارسال ایمیل انبوه رایگان در پنل الستیک ایمیل

در حالتی که کاربر خواهد از طریق حالت رایگان این پلتفرم استفاده کند می تواند تعداد 150 هزار ایمیل در ماه ارسال داشته باشد و در ادامه در صورت نیاز به ارسال ایمیل بیشتر باید با پرداخت هزینه جزیی از پلن های پولی با قابلیت ارسال بیشتر و دسترسی به امکانات ویژه کمپین های تبلیغاتی خود را پیش ببرد. 

 

پرداخت پنل های دلاری الستیک ایمیل

پلن های پولی پلتفرم Email Elastic در قالب دو محصول Email Marketing و Email API ارائه می شود که در ادامه آورده شده است. 

محصول  Email Marketing در دو حالت Unlimited و Unlimited Pro به ترتیب به قیمت 15 دلار و 30 دلار ماهانه ارائه می شود.

قیمت پلن پولی الاستیک ایمیل | آسان کارت

 

محصول Email API در دو حالت Email API و Email API Pro به ترتیب به قیمت 10 سنت و 12 سنت به ازای هر 1000 ایمیل اضافی ارائه می شود.

قیمت پنل پولی الاستیک ایمیل | آسان کارت

 

پیشنهاد می شود جهت اطلاع دقیق و بروز از پلن های موجود، به بخش قیمت پلن پولی ایمیل مارکتینگ و  پلن پولی ایمیل ای پی آی الستیک ایمیل مراجعه نمایید. همچنین در صورتیکه یکی از پلن های مذکور را انتخاب نموده اید و در صدد پرداخت هزینه دلاری آن هستید می توانید با ثبت سفارش پرداخت از خدمات پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده نمایید.