راهنمای ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی

راهنمای ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی | آسان کارت

چگونه سفارش پرداخت ارزی ثبت کنم؟

بر روی وبسایت آسان کارت، کاربر می تواند با ساختن اکانت و ارائه اطلاعات پرداخت خود می تواند براحتی ثبت سفارش پرداخت کند. برای این کارت کاربر می تواند از محاسبه گر بالای وبسایت که در تمامی صفحات وجود دارد، اقدام کند. 

سفارش خرید پرداخت ارزی سریع | آسان کارت

 

یا در تمامی مقالات آموزشی پرداخت، بر روی گزینه ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی کلیک کند تا به صفحه سفارش گیری هدایت شود. 

سفارش آنی پرداخت دلاری | آسان کارت

با کلیک بر روی هر کدامیک از دکمه های سفارش بالا، به صفحه ثبت سفارش پرداخت آنلاین ارزی هدایت می شوید. در صفحه سفارش گیری لازم است علاوه بر مقدار و نوع ارز پرداخت، اطلاعاتی مثل لینک صفحه پرداخت، نام کاربری و پسورد(در صورت نیاز)، توضیحات و فایل پیوست(در صورت نیاز) تکمیل شود. 

سفارش ارزان پرداخت آنلاین ارزی | آسان کارت

اگر شما از قبل روی وبسایت آسان کارت، حساب کاربری داشته باشید، با تکمیل اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی گزینه ثبت سفارش، صفحه ورود به اکانت برایتان نشان داده می شود. نام کاربری و رمز ورود را زده و وارد اکانت خود می شوید. سپس سفارش برایتان ثبت می شود شماره سفارش دریافت می کنید. در ادامه برای انجام سفارشتان باید مقدار ریالی سفارشتان را روی حساب اکانتتان اضافه کنید. برای این کار در درگاه بانکی، مبلغ ریالی را از طریق کارتهای متصل به شتاب پرداخت می کنید. 

 

ورود به صفحه پرداخت اینترنتی معتبر | آسان کارت

 

ایجاد اکانت بر روی وبسایت آسان کارت 

در صورتی که بار اولی است که بر روی آسان کارت می خواهید سفارش پرداخت ارزی یا هر خدمت دیگری داشته باشید، لازم است که حتما اکانت ایجاد کنید و با ارسال اطلاعات هویتی اکانت خود فعال کنید. برای این کار ابتدا در صفحه لاگین که باز می شود، گزینه ثبت نام را انتخاب می کنیم، در ادامه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و فرآیند ثبت نام را پیش می بریم. پیام موفقیت ثبت نام نشان داده می شود و درخواست می شود که برای فعالسازی اکانت، به ایمیل خود رجوع کنید. 

بهترین سایت پرداخت خدمات ارزی دلاری | آسان کارت

بر روی حساب ایمیل تان، یک ایمیل به اسم آسان کارت مشاهده می نمایید. با کلیک بر روی آن، نام کاربری و رمز عبور روی وبسایت آسان کارت نمایش داده می شود که بوسیله آن می توانید روی پنل آسان کارت ثبت سفارشتان را کامل کنید. توجه نمایید رمز عبوری که در اینجا به صورت پیش فرض نشان داده شده است. از داخل اکانت قابل تغییر است.

سریعترین و ارزان ترین وبسایت پرداخت | آسان کارت

با ورود به اکانت خود مشابه آن چیزی که در ابتدای مقاله راهنما آورده شده است، می توانید ثبت سفارش خود را پیش برده و سفارش را نهایی کنید. 

سوالات متداول

بعد از ثبت سفارش پرداخت، در ساعات اداری ظرف حداکثر سه ساعت پرداخت شما نهایی می شود. در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، در سه ساعت شروع اولین روز کاری پرداخت ارزی شما انجام می گیرد. توجه نمایید، زمان سه ساعت بعد از تأیید و احراز هویت شما انجام می گیرد یعنی بعد از اینکه سفارش شما روی وبسایت آسان کارت ثبت شد، لازم است مدارک هویتی شما تأیید گردد. بعد از این مرحله سفارش شما آماده پرداخت شده و به کارشناسان پرداخت ارزی ارجاع داده می شود.

خیر، با توجه به سیاست های فعلی مجموعه آسان کارت، این امکان روی وبسایت مقدور نمی باشد.

خیر، فرآیند احراز هویت یکبار انجام می گیرد. اطلاعات حساب کاربری شما نزد ما محفوظ است. علی رغم این موضوع در شرایطی که مورد مشکوکی وجود داشته باشد، آسان کارت مختار است فرآیند احراز هویت را دوباره انجام دهد. همچنین اگر شما با کارت جدید بانکی، پرداخت جدیدی انجام دهید، لازم است که تصویر کارت جدید را نیز برای تأیید ارسال نمایید( با پوشاندن تاریخ انقضا و کد سه رقمی CVV).