خرید ویزا کارت مجازی یک دلاری

خرید ویزا کارت مجازی یک دلاری | آسان کارت

پرداخت هزینه ایجاد، فعالسازی و شارژ اکانتهای اینترنتی با کردیت کارت مجازی یک دلاری

امروزه خریدهای اینترنتی از وبسایت های خارجی بسیار متداول تر از قبل شده است، انواع پرداخت های اینترنتی که نیازمند داشتن کارت های اعتباری ارزی (کردیت کارت) مثل ویزاکارت Visa card ، مسترکارت Mastercard و یا حساب پی پال PayPal  است. در میان این پرداخت ها، پرداخت های محدودی هستند که وبسایت های مذکور برای ایجاد اکانت و تأیید آن، صرفا اطلاعات یک کارت معتبر را از کاربر می خواهد. برای این کار حتما نیاز نیست که شما یک کارت ارزی بین المللی قابل شارژ یا فیزیکی تهیه کنید، چرا که تهیه آن هزینه بالایی به همراه دارد که مناسب یک فعالسازی اکانت شاید نباشد. برای این کار، ویزاکارت یا مستر کارت مجازی با حداقل موجودی، مثل ویزا کارت/مسترکارت یک دلاری، دو دلاری شاید مناسب این کار باشد.  


مهم ترین موارد استفاده از ویزا کارت مجازی یک دلاری

در صورت پذیرش کارت توسط درگاه پذیرنده کارت در وبسایت های مورد نظر، می توانید با تهیه فوری ویزا کارت مجازی، حساب کاربری رایگان در سایت هایی مثل زیر ایجاد کنید و از خدمات وبسایتشان استفاده کنید. سایت هایی هستند که در ازای ایجاد اکانت Trial، اطلاعات یک کارت معتبر می خواهند. 


1- فعالسازی آنی لایسنس بازی های کامپیوتری و اینترنتی 

در اکثر بازی های اینترنتی یا کامپیوتری برای ارتقای سطح کاربری از حالت رایگان به سطح پریمیوم لازم است که اطلاعات کارت وارد  کنید. برای کنسول های بازی مثل پلی استیشن Play Station و ایکس باکس Xbox نیز در مواردی می توانید استفاده کنید. 


2- فعال سازی اکانت وبسایت هایی مثل الکسا

در وبسایت هایی مثل ALEXA، برای استفاده از خدمات بیشتر در بازه محدود 30 روزه، بایستی اکانت خود را با یک کارت تأیید کنید. 


3- اکانت رایگان Apple Music

برای استفاده از خدمات اپل موزیک در گوشی های آیفون مثل؛ دانلود آهنگ از آیتیونز iTunes، استفاده از Brodcast ها، و سرویس هایی از این دست باید اکانت فعال داشته باشید. برای این کار با یک ویزا کارت مجازی یک دلاری یا مسترکارت می توانید از اکانت سه ماهه رایگان apple Music استفاده کنید. 

 

ویژگی های ویزاکارت هدیه مجازی یک دلاری


این کارت ها که جزء ارزان ترین گزینه ها برای فعالسازی اکانتهای اینترنتی هستند، داری ویژگی های زیر هستند که حتما لازم است قبل از خرید از ویژگی های آن اطلاع داشته باشید. 

1- با خرید ویزاکارت مجازی یک دلاری، اطلاعات کارت از طریق ایمیل برای شما ارسال می گردد. اطلاعات کارت شامل؛ شماره کارت 16 رقمی، تاریخ انقضای کارت، و کد امنیتی سه رقمی(CVV) به همراه یک بیلینگ آدرس نمونه است. 
2- بیلینگ آدرس Billing Address به صورت پیش فرض ست شده است و قابل تغییر نیست. 
3- ویزاکارت مجازی یک دلاری غیر قابل شارژ بوده و امکان شارژ مجدد ندارد. 
4-  موجودی یک دلاری کارت بعد از یک ماه، به طور کامل از بین می رود.
5- در هنگام پرداخت اگر Holder name خواسته شد، می توانید اسم خودتان را وارد کنید. 
6- زمان تحویل ویزا کارت هدیه مجازی یک دلاری، بعد از تأیید هویت،  بین 1 الی 24 ساعت است. 

7- توصیه می شود قبل از اقدام به انجام پرداخت در وبسایت خارجی، مقاله راهنمای پرداخت ارزی با ویزاکارت و مسترکارت را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول خرید ویزاکارت یا مسترکارت یک دلاری

این کارت ها ماهیتا مجازی هستند صرفا اطلاعات کارت ارسال می گردد. اطلاعات کارت شامل؛ شماره کارت 16 رقمی، تاریخ انقضای کارت، و کد امنیتی سه رقمی(CVV) به همراه یک بیلینگ آدرس نمونه است که به آدرس ایمیلتان ارسال می شود.

این کارت ها ار تاریخ صدور، یک ماه اعتبار دارند.

در تمامی وبسایت هایی که به درگاه ویزا کارت بین الملل متصل هستند امکان استفاده دارد.

بعد از ثبت سفارش و تأیید هویت کاربر، حداکثر تا 24 ساعت اطلاعات کارت ارسال می شود.

خیر.