خرید و فروش کد اپلیکیشن و بازی در SellMyApp

خرید و فروش کد اپلیکیشن و بازی در SellMyApp | آسان کارت

 

معرفی وبسایت SellMyApp

سایت SellMyApp یکی از بهترین وبسایت هایی است که در زمینه خرید و فروش کد برنامه نویسی و سورس انواع برنامه، گیم، اپلیکیشن فعالیت می کند. مخاطب این وبسایت عمدتا برنامه نویسان و دولوپرهای اپ های موبایل هستند که با ایجاد کدهای بازی و فروش آنها در صدد درآمدزایی از آن هستند و یا به عنوان خریدار کد منبع کامل یک محصول را  خریداری می کنند تا با توسعه آن یک بازی یا اپ اندروید ( Android ) یا آی او اس ( iOS ) را که به عنون مثال روی موتور بازی سازی یونیتی( Unity ) نوشته شده است، در پلتفرم هایی مثل گوگل پلی و اپ استور ارائه کنند. همانطور که گفته شد ساز و کار این سایت بسیار ساده است، یک طرف توسعه دهندگان موبایلی هستند که میخواهند محصول خود را به فروش برسانند و طرف دیگر توسعه دهندگانی هستند که می خواهند کدهای گیم های مشخصی را خریداری کنند. هر محصول بر حسب کیفیت و میزان زمانی که روی آن کار شده است توسط فروشنده قیمت گذاری می شود و خریدار آن را می خرد و سایت Sellmyapp کارمزد یا کمیسیون مشخصی را از این معامله برداشت می کند. 

 

خرید کد برنامه و بازی از SellMyApp


اگر شما به عنوان خریدار هستید، از منوی خرید بازی (GAME TEMPLATES) و اپلییکشن (APP TEMPLATES) می توانید با فیلتر نوع پلتفرم (اندروید و آی او اس)، قیمت، دسته بندی محصول و ... براحتی بازی یا اپلیکیشین مورد نظرتان را جستجو کنید و نهایتا محصول را به سبد خرید اضافه کرده و با پرداخت هزینه آن، کدهای مربوطه را دریافت کنید. توجه نمایید برای پرداخت هزینه آنلاین بایستی از طریق کارت های ارزی مثل ویزا کارت و مسترکارت اقدام شود برای این کار می توانید با ثبت سفارش پرداخت از خدمات پرداخت آسان کارت استفاده نمایید. 
 

کسب درآمد از طریق فروش اپ در سایت


همچنین اگر شما بازی یا اپلیکیشنی را توسعه داده اید، می توانید از منوی (SELL YOUR APP) و با ساختن اکانت محصول خود را به نمایش بگذارید. در ادامه با دریافت پیشنهاد خرید از مشتریان سایت، محصول را وی ارائه کنید. روی وبسایت SellMyApp برای فروشندگان محصول، انواع مختلف اکانت وجود دارد که کمیسیون مستقیم، کمیسیون وابسته، سطح درآمدزایی متفاوتی دارند. این اکانت ها با نامهای KRYPTONITE, DIAMOND, SAPPHIRE, RUBY, GOLD شناخته می شوند. به عنوان مثال، در اکانت KRYPTONITE، 90% کمیسیون به برنامه نویس پرداخت می شود که رقم بسیار خوب و جذابی است. برای آشنایی بیشتر اکانت های بخش فروش اپ مطالعه شود.
 

نقد کردن درآمد ارزی

برای فروش اپ و گیم روی وبسایت Sellmyapp لازم است که  یک حساب پی پال یا پایونر به اکانت خود متصل کنید تا کارمزد حاصل از فروش محصول به آن حساب واریز شود. بعد از دریافت وجه روی حساب اینترنتی، می توانید با پشتیبانی آسان کارت تماس گرفته و برای نحوه نقد کردن درآمد ارزی تان، مشاوره دریافت کنید.
 

سوالات متداول

بلی، هر کاربر از سراسر جهان می تواند روی وبسایت اکانت خرید یا فروش داشته باشد، ولی با توجه به محدودیت های موجود پیشنهاد می شود از ابتدا اکانت را با آی پی ثابت خارج از ایران ایجاد کنید.

خیر، روی وبسایت sellmyapp فقط کد و سورس کامل ارائه می شود.

خیر، کدهای کامل اپ یا گیم می تواند به مشتریان مختلف و به صورت نامحدود فروخته شود.

بلی، درآمد حاصل از طریق درگاه های واسط پی پال و پایونر در ایران قابل دریافت است.