راهنمای خرید بلیت سوپر جام اروپا

سوپر جام اروپا یا UEFA Super Cup هر ساله بین تیم‌های قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برگزار می شود. مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، هر سال بین برترین تیم‌های لیگ هر کشور برگزار می‌شود و برندگان لیگ اصلی و جام حذفی هر کشور، به این لیگ راه پیدا کرده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. برنده این مسابقه جام لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کرده و یکی از تیم های مسابقه سوپر کاپ اروپا خواهد بود. تیم دوم مسابقه ی سوپر کاپ، برنده ی لیگ اروپاست که شبیه به لیگ‌های عادی است و تیم‌های درونش، از سرتاسر کشورهای اروپایی و لیگ‌های مختلف حضور دارند.

 

سوپر کاپ اروپا

سوپر جام 2019 اروپا در تاریخ 14 آگوست یا 23 مرداد و در ورزشگاه Vodafone شهر بشیکتاش ترکیه بین دو تیم لیورپول و چلسی برگزار خواهد شد. لیورپول با پیروزی بر تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در باکوی آذربایجان برگزار شد؛ به این بازی  راه پیدا کرد. چلسی تیم دیگر بازی سوپر جام اروپا، در رقابتی تنگاتنگ و با پیروزی بر آرسنال به این بازی راه پیدا کرد.

سفر به ترکیه برای توریست‌های کشورمان، آسان، کم هزینه‌ و جذاب بوده و برگزاری این بازی در کشور ترکیه  فرصت مناسبی برای ایرانیان فراهم کرده تا بدون نیاز به ویزا، اقدام به تماشای این بازی جذاب کنند. برای مشاهده این بازی لازم است بلیت بازی از سایت UEFA خریداری شود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

راهنمای خرید بلیت سوپر جام اروپا

  1. برای خرید بلیت سوپر جام اروپا، ابتدا لازم است وارد بخش بلیط فروشی یوفا EUFA به آدرس شده و روی گزینه  login or create your account کلیک کنید.

 

راهنمای سوپرکاپ اروپا

  1. در این مرحله لازم است در صورت نداشتن اکانت، روی گزینه Create an account کلیک کنید.

راهنمای سوپرکاپ اروپا

  1. با وارد کردن ایمیل و اطلاعات، اقدام به ایجاد اکانت کرده و با بررسی ایمیل خود، آن را verify کنید.

راهنمای سوپرکاپ اروپا

  1. پس از ایجاد اکانت و تائید آن، مجددا وارد بخش بلیط فروشی یوفا EUFA شده و لاگین کنید. سپس روی گزینهcreate an application or edit an existing one  کلیک کرده  و اقدام به edit اپلیکیشن خود کنید.

راهنمای سوپرکاپ اروپا

  1. در این مرحله لازم است اطلاعات شخصی مثل آدرس و پاسپورت وارد شود. دقت داشته باشید که آدرس را ایران وارد نکنید. شما می توانید آدرس زیر را به عنوان نمونه وارد کنید. سپس روی گزینه Next Step کلیک و ادامه می دهیم.

 

 
Address: Dubai Building, sheikh zayed RD. 
City: Dubai 
State: AE 
Zip or Postal code: 2023 
Country: United Arab Emirates

راهنمای سوپرکاپ اروپا

  1. در این مرحله لازم است بلیت های خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید حداکثر تا 4 بلیت برای هر اپلیکیشن قابل خریداری است. سپس روی گزینه Next Step کلیک و ادامه می دهیم.

راهنمای سوپرکاپ اروپا

  1. در این مرحله لازم است اطلاعات ورودی چک شود. سپس روی گزینه Submit your application کلیک و ادامه می دهیم.

راهنمای سوپرکاپ اروپا

  1. در این مرحله اپلیکیشن آماده و ارسال شده است. با توجه به توضیحات سایت، لازم است تا اواسط جولای منتظر باشید تا پس از قرعه کشی انجام شده و برخی از اپلیکیشن ها انتخاب شوند تا برای خرید بلیت اقدام کنند. دقت داشته باشید حداکثر زمان submit کردن اپلیکیشن، 2 جولای است.

راهنمای سوپرکاپ اروپا