پرداخت هزینه لایسنس آنتی ویروس و نرم افزارهای اورجینال

پرداخت هزینه لایسنس آنتی ویروس و نرم افزارهای اورجینال | آسان کارت

چگونه لایسنس آنتی ویروس ها و نرم افزاری های اورجینال را خرید بکنم؟ و هزینه آن را پرداخت کنم؟ ‏

امنیت اطلاعات یکی از مهمترین و حساس ترین موضوعاتی است که روزانه کاربران اینترنت و کامپیوتر با آن مواجه هستند از این رو داشتن نرم افزارهای امنیتی(Anti-Virus) قابل اعتماد یکی از مهمترین نیازهای استفاده از شبکه است. نرم افزارهای امنیتی متنوعی هم اکنون در بازارهای مرتبط وجود دارد که شاید شناخته ترین آنها شامل موارد زیر باشد؛ Norton، ESET، Kaspersky، Bitdefender، Avast، AVG. برخی از این نرم افزارهای پولی بوده و لازم است که حتما هزینه لایسنس(License) آن به هنگام خرید آنلاین، با کارت های ارزی ویزا/مستر کارت پرداخت شود. البته برخی از نرم افزار های امنیتی به علت رعایت نشدن قانون کپی رایت، توسط برخی از مجموعه ها دستکاری شده و در بازار ارائه می شود ولی بهترین راه تهیه محصول به صورت اورجینال(Original) و معتبر، قاعدتاً تهیه آن از وبسایت اصلی شرکتهای تولید کننده است.

علاوه بر نرم افزارهای امنیتی بسیاری از نرم افزارهای دیگر نیز وجود دارند که برای خرید آنها و یا آپدیت کردنشان، بایستی کاربر از روی وبسایت اصلی شرکت تولید کننده نرم افزار، هزینه های مرتبط را پرداخت کند. این نرم افزار ها که در حوزه هایی مانند؛ سیستم های عامل، مهندسی، طراحی و معماری، مدیریت پروژه، مالی و اقتصادی، شبیه سازی، سیستم های خبره، ... هستند، طبیعتاً مشابه نرم افزارهای امنیتی که در بالا به آنها اشاره شد، بایستی هزینه آنها از طریق کارت های اعتباری بین الملل پرداخت شوند. کاربر با داشتن یک کارت اعتباری ارزی مثل مستر/ویزاکارت و یا حساب پی پال می تواند پرداخت آن را انجام دهد.

نحوه پرداخت هزینه خرید نرم افزاریهای آنتی ویروس اورجینال

محصولات نرم افزاری به خاطر اینکه امکان خرید آنلاین دارند، فرآیند خرید راحتی طی می کنند. روی وبسایت اصلی شرکت، محصول مورد نظر را انتخاب نموده و با اضافه کردن به سبد محصول، به مرحله تسویه و پرداخت می رسید. با داشتن یک کارت ارزی مستر/ویزا کارت و یا حساب پی پال می توانید پرداختتان را انجام دهید و لینک دانلود را دریافت کنید. در صورتی که کارت ارزی بین المللی ندارید، می توانید با سفارش پرداخت آنلاین ارزی، انجام پرداخت آن را به کارشناسان پرداخت آسان کارت بسپارید. 

سوالات متداول

کارمزد پرداخت برای مبالغ مختلف، متفاوت است. لطفا برای اطلاع از کارمزد، در صفحه سفارش پرداخت ارزی، مبلغ مورد نظرتان را در محاسبه گر وبسایت وارد کنید تا مقدار نهایی پرداخت برایتان نشان داده شود.

در پرداخت های تکرار شونده که مبلغ هر ماه کسر می گردد می بایست کارت دلاری تهیه کرده و اقدام به پرداخت نمایید.

این مورد کاملا به قوانین و مقرارات سایتی که خریداری از آن انجام شده بستگی داره ولی در اکثر مواقع در صورت استفاده نکردن از محصول مبلغ عودت میگردد.