خرید کتاب از سایت آمازون Amazon

خرید کتاب از سایت آمازون Amazon | آسان کارت

خرید کتاب از سایت آمازون Amazon

سایت آمازون یکی از مطرح ترین فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان است. شرکت آمازون(ویکیپدیا) امروزه تمامی محصولات مورد نیاز یک فرد را ارائه می دهد اما در ابتدا فعالیت خود را در سال 1994 با فروش آنلاین کتاب آغاز کرد و تا به امروز بخش گسترده ی خدمات این سایت به فروش کتاب بر می گردد. سایت آمازون کتاب های خود را به دو صورت کلی کتاب الکترونیکی و کتاب فیزیکی در اختیار کاربران خود قرار داده است. لازم به ذکر است که کتاب های الکترونیکی آمازون از طرف سایت به صورت فایل PDF در اختیار مخاطب قرار نمی گیرد، بلکه فرمت کتاب های اینترنتی این سایت به صورت Kindle  است و مخاطب برای استفاده از این آیتم لازم است که یا دستگاه Kindle  آمازون را داشته باشد و یا از برنامه ی Kindle بر روی سیستم خود استفاده نماید(زمان تهیه و تحویل این کتابهای معمولا از ۵ دقیقه تا یک ساعت می باشد). 

در صورتی که شما تصمیم به خرید کتاب از سایت آمازون را دارید ابتدا لازم است اطلاعات کتاب مورد نظر خود، که شامل نام کتاب و نام نویسنده است را بدانید.

مراحل خرید کتاب  از سایت آمازون Amazon

بعد از آن در مرحله اول باید وارد سایت آمازون Amazon شوید.

خرید مستقیم کتاب از آمازون | آسان کارت

سپس در بخش Search  که بالای صفحه ی سایت وجود دارد اسم کتاب و نویسنده آن را وارد نمایید.

برای مثال شما کتاب جنگ و صلح اثر تولستوی را مد نظر دارید، در قسمت جستجوی سایت آمازون اسم را به این صورتWar and Peace by leo tolstoy وارد می کنید.

خرید کتاب آمازون با ارسال به ایران | آسان کارت

بعد از وارد کردن نام کتاب ، سایت نتیجه ی جست و جو را به شما نمایش می دهد.

در لیست نمایش داده شده به مخاطب تمامی نسخه های این کتاب (هم به صورت فیزیکی و هم به صورت الکترونیکی) وجود دارد.

سفارش اینترنتی کتاب از Amazon | آسان کارت

در این مرحله شما به عنوان خریدار هر نسخه ای را که مدنظر دارید انتخاب می کنید.

با انتخاب کردن کتاب مورد نظر، تمامی فرمت های موجود از این کتاب به شما نمایش داده می شود و شما با توجه به این که کدام نسخه (نسخه ی معمولی / نسخه با جلد سخت / نسخه ی الکترونیکی و....) مورد نیازتان است، آن را انتخاب می کنید. و سپس بر روی گزینه Add To Card کلیک می کنید.

سفارش از آمازون با کارت شتاب | آسان کارت

سپس در صفحه جدید در صورتی که محصول مورد تایید شماست بر روی گزینه  Proceed to checkout کلیک نمایید.

خرید ریالی آنلاین کتاب از آمازون | آسان کارت

در این مرحله در صورتی که شما کتاب فیزیکی سفارش داده اید به مرحله انتخاب آدرس منتقل خواهید شد.

 

نسک آور وبسایت تخصصی خرید کتاب خارجی

لازم به ذکر است که سایت آمازون Amazon نیز مانند بسیاری از سایت های به نام دنیا متاسفانه ارسال محصول به ایران ندارد. اگر به فیزیک کتاب احتیاج دارید یا باید یک آدرس حقیقی در کشوری به غیر از ایران داشته باشید و آن را وارد نمایید و یا می توانید از سایت های همکار آسان کارت همانند وبسایت نسک آور استفاده نمایید. وبسایت نسک آور در زمینه سفارش و تحویل  کتاب از وبسایت های خارجی در ایران فعالیت می کند و امکان سفارش در حالت های عادی ( Normal )  25 تا 30 روز کاری، ویژه ( Express ) 10 تا 16 روز کاری و فوق العاده ( Ultra ) 5 تا 9 روز کاری را دارد. کافی است لینک کتاب در آمازون یا شماره ISBN کتاب را به صورت آنلاین یا آفلاین در اختیار وبسایت NaskAvar قرار دهید. با محاسبه گر وبسایت، قیمت ریالی محصول محاسبه می شود و شما می توانید کتاب را سفارش دهید و در بازه ی مقرر کتاب را در آدرس پستی ایران تحویل بگیرید. 

 

 

سوالات متداول

خیر. خرید به صورت مستقیم از آمازون امکان پذیر نمی باشد.

نسخه الکترونیکی کتاب روی وبسایت آمازون قرار دارد. پس از خرید نسخه الکترونیکی کتاب، می بایست دستگاه کیندل یا نرم افزار کیندل را باید در اختیار داشته باشید تا بتوانید محتوای کتاب را باز کرده و مطالعه کنید.

بلی. شما می توانید درخواست خرید خود را پس از پرداخت مبلغ کنسل نمایید و مبلغ پرداختی را دریافت نمایید.