خرید بلیط جام ملت های آسیا 2019 امارات

خرید بلیط جام ملت های آسیا 2019 امارات | آسان کارت

پس از اتمام مسابقات جام جهانی ، مهمترین رویداید ورزشی و فوتبالی پیش رو جام ملت های آسیا 2019 می باشد که در کشور امارات برگزار می شود. کشور امارات با ورزشگاه های مجهز و زیبای خود شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات انجام داده است.

مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات جمعه 14 اردیبهشت ماه در دبی برگزار شد و 24 تیم حاضر با رقیبان خود را در مرحله گروهی آشنا شدند. این مسابقات در 6 گروه 4 تیمی برگزار می شود.افتتاحیه این بازی‌ها از 15 دی‌ماه مسابقه ی امارات و بحرین در شهر ابوظبی خواهد بود و تا 12 بهمن‌ماه و انجام دیدار فینال ادامه خواهد داشت. در این رقابت ها تیم ملی ایران نیز حاضر می باشد و در گروه چهارم (گروه D) با تیم های عراق ، ویتنام و یمن همگروه می باشد.

برنامه‌های دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا در مرحله گروهی به شرح زیر است:

ایران - یمن، 17 دی‌ماه 97
ایران - ویتنام، 22 دی‌ماه 97
ایران - عراق، 25 دی‌ماه

نحوه ی خرید یا رزرو بلیط جام ملت های آسیا 2019 امارات

برای خرید بلیط خود شما می توانید وارد وبسایت جام ملت های آسیا 2019 امارات شوید و در قسمت اواسط صفحه روی گزینه ی CLICK HERE TO PURCHASE YOUR AFC ASIAN CUP UAE 2019 TICKETS کلیک نمایید.

Purchase AsiaCup2019 Ticket

سپس لیست بازی هارو مشاهده میکنید که می توانید مسابقه ی موردنظر خود را انتخاب نمایید و گزینه Find Tickets را انتخاب نمایید.

Purchase AsiaCup2019 Find Ticket

در صفحه ی باز شده طرح کلی استادیوم و صندلی های در دسترس را مشاهده میکنید و قیمت هر صندلی برحسب درهم امارات AED نمایش داده شده که میتوانید روی جایگاه های آبی رنگ کلیک کنید و قیمت هر جایگاه را مشاهده نمایید:

Purchase AsiaCup2019 Find Seat

همانطور که گفتیم می توانید در این مرحله قیمت بلیط هر جایگاه را مشاهده نمایید، ضمن اینکه شما می توانید در این بخش تعداد بلیط های مدنظر خود را مشخص نمایید:

Purchase AsiaCup2019 Find Seat

پس از انتخاب گزینه ی Add اصطلاحا بلیط های شما در سبد خریدتان قرار می گیرد.و با انتخاب گزینیه ی continue  همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، به مرحله بعدی هدایت می شوید:

Purchase AsiaCup2019 Continue Seat

در مرحله ی بعدی نیز روی Continue کلیک نمایید

Purchase AsiaCup2019 Continue Seat

پس از آن روی گزینه ی Register کلیک کرده و فرمهای ستاره دار را با اطلاعات شخصی خودتان ثبت نمایید، تا ثبت نام شما تکمیل گردد و اکانت شما ایجاد گردد.

Purchase AsiaCup2019 Continue Seat

و سپس روی گزینه ی Accept And Continue  کلیک نمایید. (توجه داشته باشید که بهتر است از آدرس امارات استفاده نمایید ، زیرا این آدرس به عنوان بیلینگ آدرس شما در نظر گرفته می شود.)

در مرحله ی جدید باز شده ابتدا نحوه ی تحویل بلیط را می توانید مشخص نمایید که دو روش eTicketfast  و Courier International customer در این بخش موجود می باشد.روش eTicketfast روش ارسال اطلاعات بلیط از طریق ایمیل و روش Courier International customer  ارسال بلیط از طریق پست بین المللی می باشد.در این بخش بهتر است گزینه ی eTicketfast که هم سریعتر و هم ارزانتر است را انتخاب نمایید.

Purchase AsiaCup2019 Continue Seat

سپس نحوه ی انجام پرداخت خود را باید مشخص نمایید.روی گزینه ی Credit Card کلیک نمایید و گزینه ی Master Card را برگزینید. و اطلاعات کارتی که از آسان کارت تهیه کرده اید را وارد نمایید

در بخش Your Billing & Delivery Address شما آدرس امارات را وارد نمایید.

در بخش Missed Event Insueance شمارا متوجه هزینه ی 24 درهمی که در صورت کنسل کردن بلیطتان کسر می شود، میکند. و شما با تیک زدن گزینه ی این بخش موافقت خود را با این مورد اعلام میکنید.

در بخش بعدی 2 گزینه ی را تیکدار نمایید و گزینه یConfirm Purchase  را انتخاب کنید .

در صفحه بعدی به شما تبریک گفته و اطلاعات ایمیل شما بزودی برای شما ایمیل خواهد شد.

 

روند انتخاب بلیط در دور حذفی

با توجه به این مورد که مشخص نیست تیم ملی کشورمان در گروه خود به عنوان تیم اول صعود کند یا تم دوم، دو مسیر مختلف پیش روی تیم ملی می باشد.با توجه به تصویر زیر مسیر تیم ملی را بررسی میکنیم:


در صورتی که تیم ملی در گروه D رقابتها اول شود. در سمت چپ جدول قرار میگیرد و بازی یک شانزدهم نهایی را به عنوان تیم میزبان برگزار میکند و بازی شماره 39 را برگزار خواهد کرد ، با پیروزی در این دیدار به عنوان میهمان بازی 46 را برگزار میکند و در صورت پیروزی در این دیدار میزبان 49مین بازی جام ملت های آسیا 2019 می باشد و پس از آن نیز فینال رقابتهارا به عنوان میزبان برگزار میکند:
اول گروه D > میزبان بازی 39 > میهمان بازی 46 > میزبان بازی 49 > میزبان بازی فینال (بازی 51)
 

در صورتی که تیم ملی در گروه D رقابتها دوم شود. در سمت راست جدول قرار میگیرد و بازی یک شانزدهم نهایی را به عنوان تیم میهمان برگزار میکند و بازی شماره 44 را برگزار خواهد کرد ، با پیروزی در این دیدار به عنوان میهمان بازی 47 را برگزار میکند و در صورت پیروزی در این دیدار میزبان 50مین بازی جام ملت های آسیا 2019 می باشد و پس از آن نیز فینال رقابتهارا به عنوان میهمان برگزار میکند:

دوم گروه D > میهمان بازی 44 > میهمان بازی 47 > میزبان بازی 50 > میهمان بازی فینال (بازی 51)
 

شما می توانید در بخش Payment Method از خدمات تیم پرداخت آسان کارت استفاده کنید.