رزرو هتل در وبسایت Booking.com

رزرو هتل در وبسایت Booking.com | آسان کارت

نحوه رزرو هتل از سایت بوکینگ booking.com

Booking.com در سال 1996 در آمستردام هلند تأسیس شد و به زودی به یکی از بزرگترین شرکتهای تجارت الکترونیک در جهان تبدیل شد. در حال حاضر بیش از 15000 کارمند دارد و  198 دفتر نمایندگی در کشورهای مختلف جهان دارد.

 Booking.com ، مسافران را با بزرگترین مکان های باورنکردنی در جهان از جمله آپارتمان ها، استراحتگاه های لوکس و هتل های مجلل آشنا می کند. این سایت توانسته 228 کشور جهان را تحت پوشش قرار دهد. یکی از مدیران این مجموعه می گوید : سالها تجربه و کار درعرصه ی هتل داری باعث شده خدمات بیشتر و با کیفیت تری به مشتریان ارائه دهیم و همواره از آنان پشتیبانی کنیم. از همین رو ابزارهایی تولید کرده و در دسترس مشتریان قرار داده ایم تا دغدغه کمتری برای رزرو هتل مطلوب خود داشته باشند.

مزایای رزرو هتل در Booking.com

1- بازاریابی آنلاین تخصصی

ما مزایای خود را در موتورهای جستجویی مانند گوگل، یاهو و بینگ تبلیغ می کنیم تا به سرعت و سهولت به ما دسترسی داشته باشید و بتوانید از خدمات ما استفاده کنید. شما همچنین می توانید طرح های ویژه ی ما را از طریق نمایندگی ها در اقصی نقاط جهان پیگیری کنید.

2- ابزارها و ویژگی های نوآورانه

ما دائماً امکانات جدید خود را در وب سایت تست می کنیم و همیشه به روز هستیم تا فرآیندهای کاری را آسانتر کنیم. به عنوان مثال بهینه سازی برنامه هایی همچون Pulse app ، BookingSuite و Booking.com extranet همیشه در دستور کار ما قرار دارد.

3- مخاطبان جهانی

روزانه بیش از 1.5 میلیون اتاق و محل اقامت در سایت ما رزرو می شود. ما به مهمانان کمک می کنیم تا به هر آنچه می خواهند دسترسی داشته باشند و اوقات خوشی را در طول مدت اقامت تجربه کنند.

4- تأیید فوری

همه رزروهایی که از طریق  سامانه های ما ثبت می شود بلافاصله مورد تأیید قرار می گیرد و همه چیزی به شکلی سریع و ساده پیش می رود.

5- بررسی شرایط سفر مهمانان

یک گروه متخصص شرایط مهمان ها را بررسی می کند تا مطمئن شود هیچ مشکل قانونی برای سفر وجود ندارد. به همین دلیل با آسودگی خاطر می توانید سفر خود را آغاز کنید.

6- پایگاه داده ی ما در اختیار شماست

ابزارهای تجزیه و تحلیل ما اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب می توانید درک عمیقی از محل سفر خود داشته باشید و تمام امکانات آن را بررسی کنید.

7- خدمات دهی شبانه روزی

خدمات دهی به مشتریان توسط گروه مجرب ما به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته صورت می گیرد. شما می توانید با تلفن، ایمیل و یا پیام رسان های فوری و به 40 زبان دنیا با ما در تماس باشید. همچنین می توانید راهنمایی، مشاوره و ثبت نام گام به گام را از پلت فرم ما دریافت کنید.

8- ثبت علاقه مندی ها در سربرگ My list

شما می توانید از طریق گزینه های موجود درسایت به بخش My List بروید و شرایط ایده آل و مطلوب خود را برای انتخاب محل اقامت و امکانات مورد نیاز ذخیره کنید یا حتی به اشتراک بگذارید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

چه قدر حق کمیسیون برای رزرو پرداخت کنیم؟

وقتی که از طریق وب سایت مکانی را رزرو و برای آن پول پرداخت می کنید، مقدار درصد کمیسیون در طول روند ثبت نام برای شما نمایش داده می شود. در پایان هر ماه یک فاکتور با مبلغ کمیسیون بدهی به شما ارسال می کنیم.

نحوه ی پیش پرداخت

پیش پرداخت به دو صورت انجام می پذیرد. کلی و جزئی. اگر نمی خواهید از طریق کارتهای اعتباری اقدام کنید باید برای تنظیم روش های پرداخت با استفاده از حساب کاربری بانکتان با ما تماس بگیرید. اگر می خواهید از طریق کارت های اعتباری پرداخت خود را انجام دهید در این صورت مبلغ پرداخت باید همان مبلغ تعیین شده ی رزرو باشد. سیاست های پرداخت ما لحظه به لحظه به روز می شوند. شما می توانید این سیاست ها را در سربرگ Property بخش Extranet چک کنید.

حالت پرداخت pay now

در این حالت هنگام رزرو هتل بعد از وارد کردن اطلاعات کارت کل هزینه  هتل از حسابتان کسر می شود

دراین حالت لازم است شما شخصا کارت ویزای خود را خریداری کنید و با کارت و اطلاهات خود به رزرو هتل بپردازید.

حالت پرداخت pay later

در این حالت با وارد کردن مشخصات کارت اعتباری خود در سایت مربوطه اتاق شما رزرو می شود و مبلغی از آن کم نمی شود و پس از انجام رزرو، سایتی که در آن این کار انجام شده اطلاعات کارت شما را به هتل می دهد و بعدا و بر اساس مدت اقامت و خریدهایی که انجام می شود از موجودی آن برداشت می شود. این حالت در سایت هایی از جمله booking.com  و hotels.com  وجود دارد.

پرداخت در سایت booking در دو حالت زیر انجام می شود :

1.پرداخت در محل که معمولا با گزینه (pay at hotel یا pay at the property) مشخص می شود. این نوع پرداخت رزرو آفلاین هست که اطلاعات کارت وارد می شود اما هزینه ای از کارت کسر نمی شود. هتل در این نوع پرداخت اطلاعات کارت را روی دستگاه pos تست می کند تا از اعتبار کارت اطمینان حاصل کند.

2.پرداخت از کارت : در این نوع پرداخت اطلاعات کارت وارد می شود و هتل کل هزینه  را از کارت کم می کند این پرداخت نیز به 2صورت است پرداخت آفلاین که اطلاعات کارت وارد دستگاه pos شده و هزینه کسر می شود و یا پرداخت آنلاین که به صورت آنی هزینه از کارت کم می شود و معمولا با گزینه book now یا pay now مشخص می شود.

 

 

 

رقبای  Booking.com

در حال حاضر Booking رقبای سرسختی همچون Hotels.com ، Trivago.com ، Kayak.com ، Tripadvisor.com دارد.

 

نحوه ی عضویت و ثبت نام در Booking.com

1- در این مرحله با کلیک بر روی sign in ثبت عضویت خود را آغاز کنید. هم چنین می توانید در قسمت بالای صفحه کنار عکس پرچم، واحد پولی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سرانجام می توانید در ناحیه ی زرد رنگ مشخصاتی مانند مقصد، نام ، آدرس و روزهای ورود و خروج را مشخص نمایید.

مراحل ثبت نام در سایت بوکینگ | آسان کارت

2- در این مرحله با صفحه ای مواجه می شوید که لیست بلند بالایی از اقامتگاه ها را در سمت راست تصویر به شما ارائه می کند. هم چنین در سمت چپ فیلترهایی برای شما تعریف شده که تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند.

راهنمای بوکینگ هتل در سایت بوکینگ | آسان کارت

به عنوان مثال می توانید محدوده بودجه انتخابی، امکانات محل اقامت مانند اینترنت و نوع صبحانه و هم چنین تعداد ستاره های هتل را انتخاب کنید.

3-  در این مرحله می توانید مواردی مانند امتیازدهی هتل ها، مزیت کیفی نسبت به قیمت، کنسل های رایگان، رزرو بدون استفاده از کارت اعتباری و پیش پرداخت را مشخص نمایید.

آموزش تصویری رزرو هتل در سایت بوکینگ | آسان کارت

نحوه پرداخت با آسان کارت

شما می توانید درخواست پرداخت خود را به آسانی و از طریق سفارش پرداخت آنلاین ارزی در سایت ما ثبت کنید ولی قبل از آن لازم است بررسی کنید که نحوه ی پرداخت هتلتان به چه صورت می باشد، شما محدود به انتخاب هتلهایی هستید که گزینه ی پرداخت آنها Pay Now می باشد. 

 

سوالات متداول

در این مدل از پرداخت ها بوکینگ هزینه را در زمان اعلامی از کارت کسر می نمایید. این زمان بر روی اکانت اعلام شده است.این زمان گاها تا یک هفته قبل از تاریخ ورود (check-in) می باشد.

بله شما می توانید درخواست کنسلی قبل از تاریخ پرداخت را اعلام و یا بعد از پرداخت هزینه با کسر مبلغی رزرو خود را کنسل نمایید.(مبلغ کسر شده از مبلغ پرداخت به قوانین هتل بستگی دارد).

شما میتوانید با تمام کارت های ارزی بین المللی در بوکینگ پرداخت خود را انجام دهیدولی مبلغ کسر شده از کارت با ارز محلی می باشد.مثال:(هتل در ترکیه به لیر مبلغ کسر می گردد)