راهنمای رزرو هتل خارجی از سایت بوکینگ Booking

راهنمای رزرو هتل خارجی از سایت بوکینگ Booking | آسان کارت

چگونه می توانم یک هتل خارجی را رزرو کنم؟ و هزینه آن را پرداخت کنم؟

همه ساله بسیاری از ایرانیان به اقصی نقاط دنیا سفر می کنند و برای برنامه ریزی سفر خود بایستی قبل از مسافرت، بتوانند محل اقامت خود را مشخص کنند و از آنجایی که امروزه تمامی هتل های دنیا را می توان از طریق آنلاین رزرو کرد، دیگر نگرانی از بابت محل اقامت وجود ندارد. سایت های بین المللی متعددی در حال حاضر به ارائه خدمات رزرو هتل می پردازند که در ذیل نمونه هایی از سایت های مرجع رزرو هتل برای آشنایی بیشتر اعلام شده است. سایت BOOKING،AGODA نمونه ای از این سایت ها می باشد. شما می توانید از طریق خدمات آنلاین ارزی آسان کارت و با سپردن پرداخت خود به کارشناسان پرداخت از تمامی امکانات سایت های بین المللی خدمات مسافرتی بهره مند گردید .خرید مستقیم از سایت های بوکینگ هتل به شما قابلیت انتخاب بهتر و ارزان را خواهد داد .
 

 معتبرترین این وبسایت ها عبارتند از:

 

توجه

قوانین و مقررات سایت ها رزرو هتل و هتل ها گاها با هم متفاوت بوده و  امکان کنسلی در بعضی از هتل ها بعد از رزرو وجود ندارد پس در نتیجه قبل از انتخاب هتل حتما به این نکات توجه کامل نمایید .
جهت اطمینان از رزرواسیون هتل، پیشنهاد می کنیم که با هتل و یا وبسایت رزرو کننده ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کامل تری کسب کنید و از اتفاقات ناگوار احتمالی پیش گیری کنید.

باید در هنگام رزرو هتل به این مورد توجه داشت.سایتهای Hotels.com ، Expedia و Agoda از جمله سایتهایی هستند که پرداخت آنها اغلب آنلاین صورت میگیرد و قابلیت پرداخت با کارتهای پیش پرداخت را نیز دارند.