خرید اکانت نتفلیکس Netflix Premium

خرید اکانت نتفلیکس Netflix Premium | آسان کارت

وبسایت نتفلیکس NetFlix شرکتی بین المللی در زمینه ی تولید محتوای رسانه ای و مجموعه‌های تلویزیونی  می باشد که در بین دوستداران فیلم و سریال جای خود را باز کرده است و ابتدای سال  ۲۰۱۶ حدود ۷۵ میلیون عضو دارد. فعالیت نتفلیکس از سال ۱۹۹۸ شروع شد و در ابتدا این شرکت با استفاده از ارسال پستی دی وی دی فیلم و سریال فعالیت خود را آغاز نمود. در سال ۲۰۰۷ سیستم تلویزیون اینترنتی در نتفلیکس ایجاد شد. و پس از گسترش خدمات،  پس از مدتی فعالیت خود را در حوزه بین الملل توسعه بخشید.

تولیدات نتفلیکس

نت فلیکسNetflix  در این سالهایی که از فعالیتش می گذرد با ارائه ی سریال هایی همچون Breaking Bad   را بصورت DVD بفروش می رساند و توانست مشتریانی در این زمینه پیدا کند. همچنین Netflix نتفلیکس پس از تجربه موفق در زمینه ی فروش پستی فیلم، با نمایش آنلاین، بازار کاری خود را در سیستم نمایش اینترنتی و سرویس نمایش خانگی نیز باز کرد و همچنان با سرمایه گزاری روی فیلم ها و سریال ها، محصولات خود را با عنوان Only on Netflix به نمایش می گذارد.

لیست جدیدترین فیلم و سریال های ارائه شده در نتفلیکس و یا در حال تولید را می توانید در لینک جدیدترین های نت فلیکس مشاهده کنید. 

لیست بهترین سریال های پخش شده شبکه اینترنتی Netflix:

  1. سریال ویچر The Witcher

  2. سریال تاج The Crown
  3. سریال بریکینگ بد Breaking Bad
  4. سریال آینه سیاه Black Mirror
  5. پیشتازان فضا: نسل بعدی Star Trek: The Next Generation
  6. سریال حسی Sense8
  7. سریال باورنکردنی Unbelievable
  8. مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکا
  9. سریال شکارچی ذهن Mindhunter
  10. سریال تاریک Dark
  11. سریال نارنجی مد جدید است  Orange Is the New Black
  12. سریال نئون جنسیس اونگلیون
  13. سریال چیزهای عجیب Stranger Thing
  14. سریال وقتی آنها ما را می‌بینند When They See Us
  15. سریال وان پانچ من One Punch Man
  16. سریال سگ‌ها Dogs
  17. سریال آخرین پادشاهی The Last Kingdom
  18. سریال جای خوب The Good Place
  19.  سریال مسافران Travelers
  20. سریال بهتره با ساول تماس بگیرید Better Call Saul

مراحل ایجاد حساب روی سایت نتفلیکس

جهت ایجاد حساب روی وبسایت نتفلیکس Netflix شما نیاز به یک مسترکارت اعتباری خواهید داشت که با استفاده از آن مبلغ مورد نیاز برای فعالسازی حساب خود را ایجاد نمایید.همچنین شما برای دسترسی به سایت نتفلیکس Netflix نیاز به استفاده از آیپی خارج از کشور دارید. (این آموزش با استفاده از آی پی امارات تهیه شده است)

مراحل ایجاد اکانت روی نت فلیکس به صورت زیر می باشد:

1. ابتدا وارد وبسایت Netflix نتفلیکس شوید.

2. گزینه ی JOIN FREE FOR A MONTH  را کلیک نمایید.

خرید اکانت نتفلیکس پرمیوم | آسان کارت

3. برای انتخاب پلن خود روی گزینه ی See the plans کلیک کنید.

4. در صفحه ای که باز می شود شما می توانید پلن مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

این پلن ها با توجه به تعداد کاربرانی که همزمان می توانند از اکانت شما استفاده نمایند و کیفیت سریال و فیلم انتخابی متغیر می باشد. در جدول زیر می توانید با توجه به نیاز خود پلن مورد نظرتان را مشخص کنید.

و روی گزینه ی Continue کلیک نمایید.

خرید طرح های مختلف نتفلیکس | آسان کارت

5. در این مرحله و پس از انتخاب پلن خود برای ساخت اکانت اقدام کنید.

خرید اکانت نت فلیکس و آموزش ثبتنام رایگان یک ماهه | آسان کارت

6. ایمیل و پسوردی را برای اکانت خود در نظر بگیرید و روی Continue کلیک کنید.

راهنمای ساخت اکانت نت فلیکس رایگان | آسان کارت

7. گزینه ی Credit or Debit Card را انتخاب نمایید.

پرداخت هزینه اکانت قانونی نت فلیکس | آسان کارت

8. در صفحه باز شده اطلاعات خودتان و اطلاعات ویزاکارت یا مسترکارت خود را (در صورت داشتن کارت ارزی) وارد نمایید و پس از تیک زدن گزینه ی I agree گزینه ی Start Membership  را انتخاب کنید.

 خرید اکانت نتفلیکس ارزان تحویل آنی اورجینال | آسان کارت

9. در قسمت بعدی شماره تماس خود را وارد نمایید (شماره تماس ایران نیز میتواند در این قسمت درج شود) و روی گزینه ی Continue  کلیک نمایید.

ساخت اکانت غیر رایگان و پولی نتفلیکس | آسان کارت

10. پس از آن دستگاه هایی که روی آن میخواهید به نتفلیکس دسترسی داشته باشید را انتخاب کنید و در آخر گزینه ی Continue را انتخاب کنید تا به صفحه اولیه نتفلیکس هدایت شوید.

دانلود فیلم netflix با زیرنویس فارسی | آسان کارت

بدین ترتیب پرداخت شما با موفقیت انجام شده و پس از گذشت یکماه اکانت هدیه ی نتفلیکس Netflix مبلغ مورد نظر پلن شما از کارت شما کسر می گردد.

سوالات متداول در خصوص پرداخت اکانت نت فلیکس

نت فلیکس Netflix یک شبکه و سرویس پخش آنلاین سریال و فیلم و انیمیشن، مستند و ... است که برنامه های شبکه های مختلف را نیز به صورت آنلاین نشان می دهد. هر کاربر می تواند با استفاده از وبسایت و یا اپلیکیشن نتفلیکس، محتوای مورد نظرش را روی تلویزیون هوشمند، موبایل، لپ تاپ، تبلت براحتی تماشا کند.

خیر، استفاده از خدمات وبسایت و اپلیکیشن Netflix پولی است ولی کاربر می تواند به مدت یک ماه به صورت رایگان از سرویس های آن استفاده کند.

هزینه اشتراک اکانت نتفلیکس در سه پلن پایه(Basic)، استاندارد(standard) و پریمیوم(premium) و کیفیت پخش متفاوت است. هزینه دلاری اشتراک با تغییر قیمتی که داشته، هم اکنون بترتیب 9 دلار، 13 دلار و 16 دلار است.

با سطح کاربری standard، به صورت همزمان دو 2 نفر و با پلن premium چهار نفر می توانند از طریق سیستم های مخلتف از اکانت استفاده کنند. طبیعتا با تغییرات ارزی موجود استفاده تک نفره از اکانت، مقرون به صرفه نیست و استفاده مشترک می تواند هزینه دسترسی هر فرد را کمتر کند.