خرید اکانت ahrefs و ابزارهای سئویی سایت

خرید اکانت ahrefs و ابزارهای سئویی سایت | آسان کارت

خرید اکانت ahrefs و استفاده از ابزارهای سئویی آن

شرکت ahrefs یک تیم چند ملیتی است که کار خود را از یک استارت اپ کوچک در اوکراین آغاز کرد و سپس موفق به ارائه‌ی ابزارهای بسیار کاربردی با امکان استفاده‌ی بسیار آسان در زمینه‌ی سئوی سایت شد. سایت ahrefs.com به طور هفتگی ابزارهای کاربردی و جدیدی در این سایت قرار داده می دهد که از ابزارهای مهم و کاربردی سئو سایت می توان به Web Monitoring، Keyword Research، Backlink Research،Content Research، Competitive Analysis، Rank Tracking اشاره کرد که عملکرد برخی از آنها در ادامه آورده شده است:

1- تحلیل رقابتی  ( Competitive Analysis)

 با استفاده از این ابزار می توانید ترافیک سایت رقبایتان را بررسی کنید و کلید واژه های مؤثری را که سبب بهبود رتبه رقبا و میزان ترافیک آنها شده است مشاهده کنید. شما می توانید کلید واژه های صفحاتی که آمار ترافیک بالایی دارند را مشاهده و بررسی کنید.

هم چنین شکاف های محتوایی که باعث می شود رقبا رتبه بالاتری نسبت به شما داشته باشند را مورد بررسی قرار دهید؛ به عنوان مثال سایت Ahrefs فقط در آمریکا برای بیش از 240 میلیون کلید واژه، پایگاه اطلاعاتی دارد. بنابراین متخصصان سئو می توانند به Ahrefs اعتماد کرده و از پشتیبانی مطلوب آن بهره ببرند. 

خرید اکانت ahrefs برای سئو سایت | آسان کارت

2- جستجوی کلید واژه ( Keyword Research )

با این ابزار هزاران ایده برای کلید واژه ها ارائه می شود. همچنین کلید واژه های مشکل و پیشرفته مورد سنجش قرار می گیرد. علاوه بر این هزاران کلید واژه از پایگاه داده ای بزرگ که مشتمل بر 3 بیلیون کلید واژه است دریافت می کنید. این ابزار، حجم جستجوهای سالیانه کاربران را به فرد نشان داده و سبب می شود که  رفتار کاربران را حدس زده و بینش خاصی نسبت به آنچه که آنها به دنبال آن هستند پیدا کنید.

انتخاب کلیدواژه یا کیورد در ahrefs | آسان کارت

3- جستجوی بک لینک (  Backlink Research)

Ahrefs را می توان بهترین سایت دارای ابزار جستجوی بک لینک دانست. Ahrefs مفتخر است که بزرگترین لینک های فعال را شناسایی و ارائه می کند. ربات های سایت Ahrefs هر 24 ساعت ، محتویات 4 بیلیون صفحه وب را بررسی می کنند و هر 15 دقیقه شاخص های خود را با اطلاعات تازه به روز می کنند.

همچنین Ahrefs این امکان را به سئوکار می دهد که هر وب سایت یا نشانی اینترنتی را به Site Explorer واگذار کرده و تمام بک لینک ها و بعضی از معیارهای سئو را مشاهده کند. همچنین گزارش های پیشرفته و فیلترهای دستی وبسایت Ahrefs این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با سرعت و دقت بیشتری بک لینک ها را مدیریت کند.

تنظیمات بک لینک و تحلیلگر سایت ahrefs | آسان کارتبک لینک و تحلیل سایت ahrefs | آسان کارت

4- جستجوی محتوا (Backlink Research )

این ابزار به سئوکار می گوید که چه محتوایی برای بازار رقابتی خوب است. با قرار دادن هر کلید واژه در این ابزار، می توان فهمید که چه محتوایی از لحاظ وزن اجتماعی، میزان پیوندها و ترافیک سایت مفید تر خواهد بود. بعلاوه سئوکار می تواند مقالاتی که کلیدواژه های هدف را ذکر کرده اند پیدا کرده و از ویژگی برجسته کردن دامنه های مرتبط نشده استفاده کند تا ببیند کدام یک از این وب سایت ها هرگز به سایت خودش مرتبط نیست.

تحلیل وضعیت لینک بیلدینگ ahrefs | آسان کارت

5- پیگیری رتبه (Rank Tracking  )

این ابزار به سئوکار کمک می کند تا گزارش های رتبه بندی با موقعیت های مکانی دقیق بدست آورد. Ahrefs  رتبه بندی کلید واژه های موبایل و دسکتاپ را از هر مکانی پیگیری کرده و سابقه تاریخی رتبه بندی سئوکار را با طرح های گرافیکی ارسال خواهد کرد. همچنین Ahrefs امکانی برای ارسال خودکار ایمیل به صورت گزارش های رتبه بندی روزانه، هفتگی و ماهانه دارد که چک کردن پیشرفت رتبه سایت سئو شده را آسان تر می کند.

تحلیل رتبه دامین سایت در اهرفس | آسان کارت

6- رصد کردن وب (Web Monitoring  )

 این ابزار به سئوکار کمک می کند بازار را برای بدست آوردن فرصت ها رصد کند و هر زمانی که رقبا یک بک لینک جدید دریافت کند یا از دست بدهد، یک ایمیل هشدار ارسال می شود. این یک راه عالی برای پیگیری فعالیت های PR و پیاده سازی ساخت لینک در زمان واقعی است. با استفاده از این قابلیت، می توان آلارم هایی برای هر کلیدواژه در حوزه های برند، کسب و کار، محصولات یا خدمات تنظیم کرد.

تنظیمات بهینه سازی سایت در ahrefs | آسان کارت

انواع اکانت های Ahrefs

مبلغ هزینه خرید اکانت Ahrefs برای دسترسی به ابزارهای سئویی آن با توجه به طرح انتخابی به صورت زیر است:
1- طرح یکماهه Lite به مبلغ 99 دلار (امکان تهیه پلن به صورت 7 روزه با مبلغ 7 دلار وجود دارد.)
2- طرح یکماهه Standard به مبلغ 179 دلار (امکان تهیه پلن به صورت 7 روزه با مبلغ 7 دلار وجود دارد.)
3- طرح یکماهه Advanced به مبلغ 399 دلار 
4- طرح یکماهه Agency به مبلغ 999 دلار 

 

خرید اکانت 14 روزه رایگان Ahrefs | آسان کارت

الف Lite: این طرح، یک کاربره می باشد. قابلیت پیگیری 300 کلید واژه در هفته را دارد. قابلیت رهگیری اتوماتیک 5 سایت برای مدیریت سئو، رتبه بندی و کلید واژه ها را دارد.

ب-  Standard: این طرح یک کاربره می باشد. قابلیت پیگیری 1000 کلید واژه در هر سه روز را دارد. قابلیت رهگیری اتوماتیک 10 سایت برای مدیریت سئو، رتبه بندی و کلید واژه ها را دارد.

ج- Advanced: این طرح سه کاربره می باشد. قابلیت پیگری 4000 کلید واژه در هر روز را دارد. قابلیت رهگیری اتوماتیک 25 سایت برای مدیریت سئو، رتبه بندی و کلید واژه ها را دارد.

د Agency: این طرح 5 کاربره می باشد. قابلیت پیگری 10000 کلید واژه در هر روز را دارد. قابلیت رهگیری اتوماتیک 100 سایت برای مدیریت سئو، رتبه بندی و کلید واژه ها را دارد.

 

روش ثبت نام در سایت Ahrefs  و خرید اکانت از طریق آسان کارت

با پرداخت هزینه اکانت ahrefs و افتتاح حساب ahrefs ابزارهای ویژه سئویی در اختیار کاربر قرار میگیرد که شامل امکان تحلیل سئو سایت، مانیتورینگ وب و جستجوی کلمات کلیدی و غیره می باشد. برای استفاده از این خدمات می توانید از طریق بخش "پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت" ثبت سفارش کنید.

سوالات متداول

از جمله مهم‌ترین ابزارهای سئویی که می‌توانید با خرید اکانت ahrefs به آنها دسترسی داشته باشید، عبارتند از: 1-ابزارهای مانیتورینگ وب (Web Monitoring) 2- ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی (Keyword Research) 3-ابزارهای آنالیز رقابتی (Competitive Analysis) 4- ابزارهای آنالیز محتوا (Content Research)

مبلغ هزینه خرید اکانت Ahrefs برای دسترسی به ابزارهای سئویی آن با توجه به طرح انتخابی به صورت زیر است: 1- طرح یکماهه Lite به مبلغ 99 دلار (امکان تهیه پلن به صورت 7 روزه با مبلغ 7 دلار وجود دارد.) 2- طرح یکماهه Standard به مبلغ 179 دلار (امکان تهیه پلن به صورت 7 روزه با مبلغ 7 دلار وجود دارد.) 3- طرح یکماهه Advanced به مبلغ 399 دلار 4- طرح یکماهه Agency به مبلغ 999 دلار

از جمله مهمترین مزایای خرید و استفاده از ابزارهای Ahrefs می توان به بررسی و بهبود بک لینک ها، تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک رقبا، انتخاب برترین کلمات کلیدی در حرفه شما، آگاهی از برترین محتواهای حرفه شما و پیگیری رتبه در گوگل اشاره کرد.