خرید پوشاک ترک با برند ترندیول Trendyol

خرید پوشاک ترک با برند ترندیول Trendyol | آسان کارت

خرید پوشاک ترک با برند ترندیول Trendyol

سایت ترندیول Trendyol یکی از فروشگاه های اینترنتی ترکیه است که به عنوان یک فروشگاه، محصولات سایر برندهای مطرح دنیا را ارائه می دهد. در این سایت محصولاتی مانند پوشاک، کیف، کفش و حتی اکسسوری هایی مانند عینک، عطر و لوازم آرایشی و ... ارائه داده می شود. همین طور در سایت ترندیول شما می توانید لوازم منزل و حتی محصولات دکوری را برای دکوراسیون داخلی منزل خود سفارش دهید. این سایت ترکیه ای به دلیل تنوع محصولات و نیز قیمت های مناسب در ترکیه و حتی در کشورهای دیگر مانند کشور ما بسیار مطرح و پر مخاطب شده است.

آموزش خرید از سایت ترندیول ترکیه | آسان کارت

مراحل خرید و پرداخت از سایت ترندیول Trendyol

برای خرید از سایت ترندیول Trendyol کافیست وارد سایت شوید ، پس از ورود به سایت با کلیک بر روی گزینه  Sign in در بالای صفحه وارد اکانت خود شوید.

بعد از ورود به اکانت خود در سایت ترندیول Trendyol محصول مورد نظر را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب رنگ و سایر محصول مورد نظر روی گزینه Add to basket کلیک نمایید.

خرید اینترنتی سایت ترندیول و ارسال به ایران | آسان کارت

بعد از انجام این مراحل شما به صفحه ای منتقل می شوید که لازم است در آن آدرس ارسال محصول خود را وارد نمایید. لازم به ذکر است که معمولا سایت های ترکیه ای و در اینجا سایت ترندیول Trendyol فقط ارسال به ترکیه دارند و شما برای دریافت باید آدرس ترکیه داشته باشید. بعد از وارد کردن آدرس به مرحله ی پرداخت خواهید رسید. شما برای انجام پرداخت نیاز به اطلاعات یک کارت ارزی مثل ویزا کارت و مسترکارت و یا حساب پی پال دارید تا پرداخت خود را نهایی کنید. 

توجه داشته باشید که سایت ترندیول Trendyol نیز مانند اکثر برندهای مطرح، ارسال به ایران ندارد. برند سایت ترندیول صرفا به شهرهای داخل کشور ترکیه ارسال دارد. بنابراین لازم است برای تکمیل سفارش اینترنتی، یک آدرس معتبر در ترکیه( دوستان، آشنایان و ...) داشته باشید. با داشتن آدرس معتبر در ترکیه می توانید سفارش پرداخت ارزی خود را به کارشناسان پرداخت ارزی آسان کارت بسپارید. 

 

سوالات متداول

تمامی برندهایی که در این سایت ارائه می شوند گارانتی اصالت کالا دارند.

کارمزد پرداخت برای مبالغ مختلف، متفاوت است. لطفا برای اطلاع از کارمزد، در صفحه سفارش پرداخت ارزی، مبلغ مورد نظرتان را در محاسبه گر وبسایت وارد کنید تا مقدار نهایی پرداخت برایتان نشان داده شود.

خیر. سایت ترندیول ارسال به ایران ندارد.