خرید دوره های آموزشی از سایت یودمی Udemy

خرید دوره های آموزشی از سایت یودمی Udemy | آسان کارت

سایت یودمی چیست؟

سایت Udemy.com یک پلت فرم یادگیری آنلاین است که در سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است. مخاطب این سایت صرفا بزرگسالان هستند که در رشته ی خاص به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و یا قصد یادگیری و فعالیت دارند. دانشجویان و دانش آموزان از سایت یودمی به عنوان وسیله ای برای بهبود مهارت های مربوط به شغل و تحصیل خود از خدمات آن استفاده می کنند. بر خلاف برنامه های آموزشی MOOC آکادمیک (دوره‌های MOOC معمولاً مشابه دوره‌های دانشگاهی هستند. اغلب آنها زمان شروع و پایان مشخصی دارند. موک‌ها MOOCعلاوه بر محتوای رایج درسی نظیر ویدئوها، متون و مجموعه مسائل، فضای تعاملی به وجود می‌آورند که دانش آموزان، استادان و دستیار آموزشی در آن شرکت کنند) که توسط کارشناسان هدایت می شوند، سایت Udemy زمینه ای برای متخصصان هر نوع دانشی فراهم می کند تا بتوانند با پرداخت هزینه کم، اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

خرید دوره آموزشی از Udemy | آسان کارت  خرید دوره و پرداخت Udemy | آسان کارت خرید دوره های آموزشی از Udemy | آسان کارت
خرید آنلاین ویدئو دوره Udemy | آسان کارت ساخت اکانت و دانلود فایل در Udemy | آسان کارت دانلود دوره های یودمی | آسان کارت

 در سایت یودمی Udemy کلاس های مجازی متنوع و گسترده ای به طور مداوم ارائه می شوند، اما یکی از دلایلی که این سایت را بسیار محبوب کرده است زمانی ست که سایت برای بعضی دوره ها تخفیف اعمال می کند. همچنین علاوه بر تخفیف هایی که سایت یودمی بر روی برخی دوره ها ارائه می کند، معمولا کوپن های تخفیف یودمی در برخی از سایت های خاص مانند groupon   و retailmenot  ارائه می شوند. از دیگر مزایای خدمات ارائه شده در سایت یودمی، علاوه بر دوره های صوتی و تصویری، ارائه تکلیف بصورت PDF است که مخاطب بعد از طی کردن دوره مربوطه باید یک سری تکلیف را انجام دهد. کلاس های دانشگاه آنلاین یودمی (Udemy) در حال حاضر در میان کاربران و مخاطبان خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است، به نوعی که حتی برخی از دوره های موجود در سایت تا 150،000 بار دانلود شده اند.

 

دسته بندی آموزش های مجازی سیستم آموزش آنلاین یودمی

 دوره های آنلاین سایت یودمی، شامل 13 دسته اصلی؛ برنامه نویسی، مالی و حسابداری، بیزینس، IT و نرم افزار، دفترداری، پیشرفت شخصی، طراحی، بازاریابی، سبک زندگی، عکاسی، سلامتی و ورزش، موسیقی و آموزشی و آکادمیک و چندین زیر دسته می‌شوند. در این دسته‌ها مجموعا بیش از 135 هزار دوره آموزشی، بیش از 50 هزار مربی و 30 میلیون دقیقه ویدیوی آموزشی به بیش از 60 زبان مختلف در دسترس هستند.

 

اعتبار گواهی نامه‌های سایت یودمیUdemy

با پایان یک دوره آموزشی آنلاین در سایت Udemy، گواهینامه اتمام دوره معتبری به فرد داده می شود که از نظر دانشگاهی اعتباری ندارد؛ اما می‌تواند به قوی‌تر شدن رزومه و نشان دادن سطح دانش کمک زیادی کند. همچنین بیش از 4000 شرکت با این سایت همکاری دارند که گواهی‌های یودمی را به رسمیت می ‌شناسند. لازم به ذکر است که با شرکت در بعضی دوره ها اعتبار برای صدور گواهینامه فنی ایجاد می شود.

همچنین Udemy تلاش ویژه ای را برای جذب مربیان شرکتی به منظور ایجاد دوره های آموزشی برای کارکنان شرکت خود انجام داده است؛ برای مثال، PayPal از این سرویس برای آموزش کارمندان خود برای نوشتن کد Node.js استفاده کرده است.

 

مراحل عضویت و پرداخت دوره های آموزشی در یودمی Udemy

برای دسترسی راحت به دوره های آموزشی دارای تخفیف که در یودمی Udemy ارائه می شوند، کافیست عبارت Discount را در قسمت جستجوی وب سایت Udemy وارد نمایید تا لیستی از آن دوره ها برای شما نمایش داده شود. به این موضوع توجه داشته باشید که تمام تخفیفات در سایت یودمی دارای محدودیت زمانی هستند و شما باید در مدت زمان مشخص شده از تخفیف استفاده نمایید.

دانلود رایگان آموزش های یودمی Udemy | آسان کارت

برای ساخت اکانت توجه داشته باشید به هیچ عنوان با ای پی IP  ایران وارد سایت نشوید، زیرا در صورتی که ای پی شما ایران باشد اکانت شما معلق شده و بعد از مدتی دوره های آموزشی خریداری شده حذف خواهند شد.

بعد از ساخت اکانت و ورود به حساب کاربری خود دوره مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

خرید دوره آموزشی Udemy | آسان کارت

بعد از انتخاب دوره ی مورد نظر شما وارد صفحه ای می شوید که اطلاعات جامعی در خصوص دوره ی منتخب شما  ارائه می دهد.

در این صفحه اطلاعاتی که به شما داده می شوند به شرح زیر هستند :

  • ابتدا در یک کادر طوسی رنگ با عنوان  What Will I Learn? به شما گفته می شود که شما در طی این دوره چه موضوعاتی را یاد خواهید گرفت.  
  •  در بخش بعدی به شما اعلام می شود که الزامات لازم برای گذراندن این دوره چیست و آیا پیش نیاز خاصی دارد یا خیر ، این اطلاعات در بخش  Requirements  به شما داده می شود.
  • در بخش بعدی نیز که  Description  نام دارد یک شرح کلی از مزایای این دوره و کاربردهای ان به شما ارائه می شود.

خرید دوره های آموزشی آنلاین Udemy | آسان کارت

  • در ادامه ی این صفحه دوره ی انتخاب شده توسط شما با سایر دوره های مرتبط و هم موضوع مقایسه می شود، این بخش نیز Compare to Other نام دارد.
  • بخش اصلی در این صفحه بخش Curriculum For This Course است که در این بخش شما برنامه ی درسی این دوره را به طور خلاصه و تیتر گونه خواهید دید.

راهنمای نحوه خرید از Udemy | آسان کارت

  • در انتها نیز یک سری دوره در بخش  Frequently Bought Together به شما پیشنهاد می شود که به موضوع شما مربوط است و یا افرادی که کالای منتخب شما را خریده اند، این دوره ها را نیز سفارش داده اند.
  • همچنین یک سری اطلاعات درباره سازنده یا گرداورنده ی این دوره نیز در بخش About the Instructor به شما داده می شود.

مرجع دوره های آموزشی وبسایت یودمی | آسان کارت

بعد از مطالعه ی این اطلاعات، در صورتی که از خرید دوره ی انتخابی، مطمئن هستید بر روی گزینه Buy Now کلیک نمایید (توجه داشته باشید که اگر محصول شما شامل تخفیف باشد مدت زمان باقی مانده از تخفیف در کادر مربوط به خرید نشان داده می شود)

پرداخت و دانلود دوره Udemy | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی گزینه ی Buy Now  شما به مرحله ی بعد وارد می شوید که مربوط به پرداخت هزینه ی دوره است.

پرداخت اینترنتی هزینه دوره در یودمی | آسان کارت

پرداخت در سایت یودمی به سه شیوه ی پرداخت با کارت بانکی، پرداخت از طریق پی پال PayPal و پرداخت Ideal انجام می شود.

در صورتی که قصد شرکت در دوره آموزشی مد نظرتان را دارید،  از طریق بخش " پرداخت آنلاین ارزی" ثبت سفارش کنید تا ما هزینه دوره را برای شما پرداخت کنیم. پس از انجام پرداخت دوره ی مربوطه برای شما ایمیل خواهد شد.

سوالات متداول پرداخت هزینه آموزش آنلاین یودمی

Udemy یک پلتفرم آموزش آنلاین بوده و شامل هزاران دوره آموزشی آنلاین در 13 دسته اصلی شامل برنامه نویسی، مالی و حسابداری، بیزینس، آی تی و نرم افزار، دفتر داری، پیشرفت شخصی، طراحی، بازاریابی، سبک زندگی، عکاسی، سلامتی و ورزش، موسیقی و آموزشی و آکادمیک می باشد.

با پایان یک دوره در سایت Udemy، گواهینامه اتمام دوره معتبری به فرد داده می شود که از نظر دانشگاهی اعتباری ندارد؛ اما می‌تواند به قوی‌تر شدن رزومه و نشان دادن سطح دانش کمک زیادی کند. همچنین بیش از 4000 شرکت با این سایت همکاری دارند که گواهی‌های یودمی را به رسمیت می ‌شناسند.

دسترسی به کلاس های دانشگاه آنلاین یودمی (Udemy) برای ایرانیان محدود شده و برای استفاده از این سایت، نیاز به نرم افزارهای تغییردهنده آی پی و پرداخت هزینه ارزی دوره های آموزشی یودمی است.