خرید و دانلود عکس از سایت 123RF و کسب درآمد دلاری

خرید و دانلود عکس از سایت 123RF و کسب درآمد دلاری | آسان کارت

معرفی وبسایت 123RF.com

وبسایت 123RF.com در سال 2005 راه اندازی شد و هم اکنون به عنوان بزرگترین وبسایت ارائه کننده انواع تصویر و کلیپ آرت، فیلم، فوتیج، صدا، وکتور و انواع عکس در دسته بندی های مختلف است. بر اساس داده های خود وبسایت 123 آر اف دات کام، بیش از 110 میلیون فایل بر روی وبسایت دارد و روزانه 90 هزار کار جدید توسط کاربران و طراحان خود، از سراسر جهان روی وبسایت آپلود می شود. همچنین تعداد 12 میلیون کاربر در سراسر دنیا از خدمات این سایت استفاده می کنند. کاربران این وبسایت به صورت فردی و یا سازمانی هستند که در بین آنها می توان به شرکت های بزرگی مثل، اپل، گوگل، آمازون، مایکروسافت، و امریکن اکسپرس اشاره کرد.

مخاطبین وبسایت دو دسته هستند. دسته اول طراحان، عکاسان و تولید کنندگان محتوای فیلم و صدا و... هستند که محصولات خود را می خواهند از طریق این وبسایت به فروش برسانند و درآمد کسب کنند و دسته دوم کاربرانی هستند که می خواهند محصولات ارائه شده را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه، دانلود کرده و استفاده کنند.

 

خرید و دانلود رایگان از 123RF.com

در وبسایت 123rf.com انواع محصولاتی که روی سایت ارائه می شود، در منو اصلی با عنوان عکس ها Photos، موسیقی Audio، وکتورها   Vectors، فوتیج ها Footage  به همراه خدمات اضافی که در بخش Tools آورده شده است. محصولات متنوع در دسته بندی های مختلف برای هر یک از عناوین اصلی عکس، وکتور، موسیقی، فوتیج و ... ارائه شده است که کاربران بر اساس سطح دسترسی و نوع اکانت می توانند به صورت رایگان و یا خرید پولی آنها را در کیفیت و حجم های مختلف دانلود کنند. همچنین در بخش Tools، به تازگی خدماتی مثل امکان ادیت عکس، اضافه کردن فیلتر و افکت، حذف بک گراند، ادیت عکس برای شبکه های اجتماعی نیز اضافه شده است. 

 

 

کسب درآمد از فروش عکس و فیلم در وبسایت 123RF

بخش جذابی که برای عکاسان حرفه ای و تولید کنندگان محتوای صوتی و تصویری وجود دارد، امکان کسب درآمد ارزی از طریق فروش محصولاتشان روی وبسایت 123RF.com است. آپلود محتوا روی وبسایت شامل استانداردهای از پیش تعیین شده ای است و در صورت خرید و دانلود توسط کاربران، مبلغ آن به اکانت صاحب محتوا واریز می شود. برای خرید اول محتوا توسط مشتریان، وبسایت 25 درصد به عنوان کارمزد بر می دارد و برای خرید های بعدی 10 درصد اعمال می کند و الباقی را به حساب مالک عکس یا محتوا واریز می کند. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه نحوه نقد کردن درآمد ارزی می توانید با پشتیبانی آسان کارت تماس بگیرید. همچنین در صورتی که روی وبسایت 123RF.com قصد خرید محصولی را دارید که نیازمند انجام پرداخت ارزی است، می توانید با ثبت سفارش پرداخت آنلاین، انجام پرداخت را به کارشناسان آسان کارت بسپارید.