دوره های آموزشی آنلاین رایگان در FutureLearn

دوره های آموزشی آنلاین رایگان در FutureLearn | آسان کارت

وبسایت FutureLearn که در زمینه آموزش آنلاین و مجازی فعال است در سالهای اخیر با همکاری خوبی که با دانشگاه های معتبر داشته، توانسته دوره های آموزشی مختلفی را به زبان های انگلیسی، چینی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی به صورت اینترنتی و غیر حضوری برگزار کند. این موسسه که در 2013 با 12 پارتنر دانشگاهی شروع به کار کرد هم اکنون با بیش از 200 دانشگاه، کالج، سازمان و موسسه علمی همکاری نزدیک دارد به نحوی که در لیست همکاران بخش موسسات دانشگاهی، دانشگاهای مطرحی مثل: University of Birmingham, University of Bristol, University of California, Central Queensland University, University of Oxford, University of Glasgow, Johns Hopkins University, University of Manchester, University of Michigan, Monash University دیده می شود. 

در ادامه باید به این موضوع اشاره کرد، کورس هایی که توسط موسسه فیوچر لرن برگزار می شود بسیار گسترده است و تقریبا در تمامی زمینه های علمی و دانشگاهی دوره برگزار می کند. این دوره ها در حالت کلی به صورت دوره های کوتاه مدت( Short Courses )، دوره های تخصصی( Expert Tracks )، برنامه های میان مدت ( Microcredentials and programs) و مقاطع تحصیلی آنلاین( Online degree courses ) برگزار می شوند.

 

پلن های فیوچر لرن و نحوه شرکت در دوره های آنلاین 

شرکت در دوره های آنلاین و دسترسی به فایل های آموزشی متنی و ویدئویی عمدتا رایگان هست که با عنوان پلن فری ( Free ) شناخته می شود. برای این کار کافی است که متقاضی شرکت در دوره، روی وبسایت Future Learn اکانت ایجاد کند و با ورود به اکانت به محتواهای آموزشی دوره دسترسی پیدا کند. در ادامه کاربر می تواند سطح های بالاتری را نیز انتخاب کند. پلن بالاتر که دسترسی های بیشتر و امکان دریافت گواهینامه معتبر قابل پرینت را دارد، پلن آپگرید ( Upgrade ) است که شامل پرداخت هزینه دلاری نیز هست. توجه شود که این هزینه نسبت به محتوای دوره متفاوت است و برای تمامی دوره های کوتاه مدت یکسان نیست. پلن سطح آخر که دسترسی و مزایایی بیشتری به همراه دارد با عنوان پلن آنلیمیتد ( Unlimited ) شناخته می شود و دسترسی و هزینه آن به صورت سالانه در نظر گرفته می شود. این الگو سطح دسترسی به صورت کلی بوده و برای دوره های تخصصی، میان مدت و مقاطع تحصیلی می تواند کاملا متفاوت باشد. همچنین توجه نمایید دسترسی به دوره ها از طریق وبسایت یا اپلیکیشن موبایل FutureLearn امکان پذیر است. 

 

دوره آنلاین رایگان خارجی | آسان کارت

 

نحوه پرداخت هزینه در وبسایت FutureLearn

همانطور که در بالا اشاره شد دوره های آنلاین به صورت رایگان هستند ولی اگر در ادامه کاربر بخواهد دسترسی های بیشتری داشته باشد و یا مدرک معتبر پایان دوره دریافت کند، بایستی هزینه آن را به صورت دلاری پرداخت نماید. همچنین در دوره های تخصصی، میان مدت و مقاطع تحصیلی آنلاین، مبلغ پرداختی بیشتر نیز است. در این زمینه آسان کارت همراه کاربر است و برای پرداخت هزینه، کاربر می تواند از خدمات پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده نماید.

سوالات متداول

به صورت کلی سطح دسترسی عادی به بیشتر دوره ها در بخش دوره های کوتاه مدت، رایگان است. در صورتی که دسترسی بیشتری لازم شود و یا درخواست مدرک انجام گیرد، و یا کاربر متقاضی دوره های بلند مدت باشد، شامل هزینه خواهد بود.

بلی

وبسایت فیوچر لرن با دانشگاه های بسیار مطرح دنیا همکاری می کند و جزء برترین وبسایت های آموزش مجازی است که دوره های مختلفی را ارائه می نماید.

خیر، این وبسایت دوره های متفاوت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کند. به نحوی که علاوه بر دوره های کوتاه مدت، برنامه های تخصصی و حرفه ای کاری و مقاطع تحصیلی نیز ارائه می کند.