خرید از وبسایت Etsy

خرید از وبسایت Etsy | آسان کارت

خرید از‎‏ ‏Etsy

وبسایت اتسی(Etsy) یک فروشگاه آنلاین است که محصولات دست ساز و آنتیک را در دسته بندی های مختلف به مشتریان ارائه می کند. این شرکت در سال 2005 شکل گرفته است و ایده ی شکل گیری آن بسیار جذاب است. در نظر بگیرید که یک فرد در یک گوشه ای از دنیا و در اوقات فراغتش از مهارت های خود استفاده می کند و محصول دست ساز خود را می تواند از طریق وبسایت به نمایش بگذارد و مشتریانی پیدا کند و به آنها بفروشد. برای این کار کافی است این چنین افرادی بر روی وبسایت، یک فروشگاه(اکانت) همانند گالری ایجاد کنند. مشتریان محصولات دست ساز آنها و یا حتی اشیاء عتیقه که در خانه دارند و می خواهند به دیگران بفروشند، را خریداری می کنند و مبلغ را از طریق وبسایت به آنها پرداخت می کنند. این وضعیت مشابه وبسایت ebay است و کارکرد واسطه ای دارد یعنی هزاران تولید کننده خانگی با هزاران مشتری در ارتباط می شود با این تفاوت که نوع محصولاتی که در این سایت ارائه می شود به نقل از خود وبسایت، کالاهای خاص(unique goods) هستند. کسانی که دنبال وسایل دست ساز و دنبال محصولات آنتیک هستند می توانند موارد بسیار جالب و ارزان قیمتی را در این فروشگاه پیدا کنند. وسایلی مثل؛ لباس های دست دوز، صنایع دستی، آثار هنری، جواهر و بدلیجات، لوازم بانوان، کتاب، وسایل تزئینی، دکوراسیون خانه، اشیاء آنتیک، مجسمه و... در این فروشگاه ارائه می شوند. بر اساس آمار وبسایت Etsy هم اکنون بیش از 40 میلیون محصول بر روی وبسایت به فروش می رسد که تعداد بیش از 1.5 میلیون فروشنده آنها را به بیش از 27 میلیون خریدار ارائه می کنند. این وبسایت آمریکایی، در حال حاضر شعباتی در شهرهای برلین، دوبلین، لندن، ملبورن، توکیو و تورنتو هم ایجاد کرده است.

جستجو در وبسایت ‏Etsy، می تواند مشابه سایر فروشگاه ها، بر اساس دسته بندی موضوعی انجام گیرد. ویژگی ‏دیگری که این وبسایت دارد، امکان جستجو بر اساس قیمت محصولات و نوع آنها، در دسته بندی های مختلف است. ‏جستجو بر اساس نوع محصول ارائه شده در یک دسته مشخص(مثلاً: زیور آلات) می تواند در دو بخش‎ Handmade ‎‏(دست ساز) و‎ Vintage ‎‏(آنتیک) و بر اساس بازه ی قیمتی انجام گیرد. ‏

 

توجه:با توجه به محدودیت هایی که برای کشورمان وجود دارد، ارسال محصول به ایران امکان پذیر نیست. بخاطر همین موضوع در صورت تمایل به خرید محصولات، می توانید یک آدرس معتبر از آشنایان و وابستگان در خارج از کشور به وبسایت Etsy ارائه کنید تا محصول به آن آدرس ارسال شود

توجه:در صورتی که پرداخت شما توسط تیم پرداخت آسان کارت انجام می گیرد، آسان کارت تنها وظیفه پرداخت را بر عهده دارد و این مجموعه هیچ تعهدی در زمینه ارائه آدرس پستی(Shipping Address) ندارد.

 

دسته بندی محصولات سایت Etsy

لباس: شامل لباس های زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه می شود.

جواهرات: شامل گردنبندها، گوشواره ها، حلقه های ازدواج و دستبندها می شود.

لوازم عروسی: شامل دکوراسیون، جواهرات و لوازم جانبی می شود.

بازی ها و اسباب بازی ها: شامل اسباب بازی برای تمام رده های سنی کودکان و همچنین انواع بازی های گروهی، انفرادی، ویدئویی و کارتی می باشد.

صنایع دستی: شامل هنرهای چاپی، گلدوزی، ساخت وسائل خانگی و سوزن دوزی و ... می باشد.

وسایل خانگی: شامل تختخواب، وسائل آشپزخانه، وسائل حمام و ... می باشد.

 

خرید و فروش محصولات آنتیک روی وبسایت Etsy

هر محصول به مدت 4 ماه در صفحه فروشگاه باقی خواهد ماند تا زمانی که کسی محصول را خریداری کند. قیمت فروش محصولات توسط صاحب فروشگاه تعیین می شود. سایت امکان حمل و نقل بین المللی را فراهم کرده است. در صفحه اصلی سایت، خریداران بالقوه می توانند توضیح محصول را در نوار جستجو تایپ کنند. هنگامی که خریدار یک محصول را مشاهده می کند می تواند درصد بازخورد مثبت فروشنده را برای تعیین قابلیت اطمینان فروشگاه مشاهده کند. خریدار می تواند محصول مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کند. خریداران مجبور نیستند یک حساب کاربری در etsy داشته باشند بلکه می توانند با حساب فیسبوک یا گوگل خود در سایت ثبت نام کنند. همچنین گزینه های پرداخت هزینه محصول از طریق کارت های اعتباری و بدهی و PayPal امکان پذیر است.

مراحل خرید، پرداخت سایت etsy

1- وارد وب سایت etsy شوید.

خرید از Etsy | آسان کارت

2- از قسمت sign in یک حساب کاربری سازید.

خرید کالای آنتیک از Etsy | آسان کارت

3- کالای مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Buy it now را بزنید، اگر چند تا کالا می خواهید از گزینه add to card استفاده کنید.

سفارش محصول دست ساز از اتسی | آسان کارت

4- بعد از مشاهده مبلغ نهایی روی گزینه proceed to checkout  کلیک کنید.

 محصولات آنتیک و دست ساز اتسی | آسان کارت

5- فرم shipping address را پر کنید. با وارد کردن اطلاعات کارت های اعتباری در این فرم می توانید پرداختی ایمن را تجربه کنید.

سفارش محصول از etsy از ایران | آسان کارت

نحوه کالای خریداری شده از Etsy به ایران

به خودی خود سایت etsy ارسال به ایران را پشتیبانی نمیکند. هم اکنون تعدادی از شرکت های بازرگانی خرید و فروش در ایران با سایت etsy در حال همکاری هستند و می توانند از طریق گذرگاه های تجاری تعریف شده محصولات etsy را به دست مشتریان برسانند. زمان دسترسی به محصول برای مشتریان ایرانی با توجه به نوع ارسال کالا که در فرم shipping پر می کنند می تواند متفاوت باشد.

به هنگام خرید از سایت etsy نکات زیر را رعایت کنید

1- سعی کنید کالاهای با وزن بالا را انتخاب نکنید.

2- با توجه به قیمت جابجایی و حمل و نقل، کالاهایی که قیمت پایینی دارند خریدشان مقرون به صرفه نیست.

۳ – سعی کنید لیست خرید خود را به صورت هفتگی یا ماهیانه تنظیم کنید تا خرید برای شما به صرفه تر شود.

سوالات متداول

سایتی برای خرید و فروش لوازم دست ساز

شما می توانید کالای خود را انتخاب و خرید آن را به تیم پرداخت آسان کارت بسپارید.

در صورتی که خرابی به گونه ای باشد که در مسیر پستی رخ داده باشد امکان عودت محصول را به Etsy خواهید داشت.