معرفی و خرید از فروشگاه آنلاین والمارت Walmart

معرفی و خرید از فروشگاه آنلاین والمارت Walmart | آسان کارت

خرید از فروشگاه اینترنتی وال مارت walmart

وال‌مارت Walmart  یک شرکت خرده فروشی در امریکاست که در مکزیک، اروپا، هند و چین نیز شعبه دارد، موسس این فروشگاه سام والتون است. این شرکت دارای بزرگترین شبکه ی زنجیره ای هایپر مارکت ها و سوپرمارکت هاست. شرکت وال مارت در سال 2013 با درآمدی معادل ۴۶۹ میلیارد دلار، به عنوان بزرگترین شرکت جهان بر اساس میزان درآمد شناخته شد.

فعاليت شركت وال مارت در پنج بخش انجام می شود:

1- فروشگاهها (stores) كه بزرگترين بخش را شامل مي شود، این بخش در اصل همان فروشگاه هاي سنتي آمريكاست، که امروزه فروشگاههاي online نيز در كنار آن قرار گرفته است. اجناس عرضه شده در اين فروشگاهها تقریبا تمام نیازهای مشتریان از پوشاک تا مواد غذایی را در بر می گیرند.

2-بازارهاي محلي (neighborhood) كه عرضه كننده مایحتاج روزانه مشتریان مانند كالاهاي مصرفی و دارويي است.

3- بازارهاي ميوه و سبزي (supercenter)

4-كلوپ هاي سام (sam's club)  خودشان يك شركت 31 ميليارد دلاري محسوب مي شوند که در حوزه خرده فروشی فعالیت دارد و حدود 13 درصد فروش وال مارت از اين طريق است.

5- فروشگاههاي بين المللي (international) در 15 كشور جهان

 

فروشگاه وال مارت ابتدا به صورت فروشگاه های زنجیره ای ارائه خدمات داشت اما به مرور زمان با استقبال مشتریان از فروشگاه وال مارت و روی آوردن مردم به خرید های اینترنتی، وال مارت در وبسایت رسمی خود  امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کرد.

مراحل خرید از وال مارت Walmart

در صورتی که شما از دوست داران خرید اینترنتی هستید و می خواهید از فروشگاه های وال مارت خرید نمایید کافیست ابتدا وارد سایت وال مارت Walmart شوید.

خرید از وال مارت  Walmart | آسان کارت

در صفحه ی اصلی سایت محصولات ارائه شده و موجود در فروشگاه به صورت طبقه بندی شده به شما نشان داده می شوند.

خرید اینترنتی از والمارت | آسان کارت

در این طبقه بندی شما می توانید حوزه ی نیاز خود را انتخاب کرده و سپس در آن قسمت کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در تصاویر زیر ما وارد بخش لوازم خانگی Home شده ایم و جنس مورد نظر خود را انتخاب کرده ایم.

بعد از انتخاب محصول بر روی گزینه  Add To Cart کلیک نمایید.

سفارش اینترنتی از والمارت | آسان کارت

در مرحله بعد در صورتی که محصول مورد نظر شما دارای گارانتی باشد، به شما این امکان را می دهد که محصول را با گارانتی و یا بدون گارانتی سفارش دهید. بعد از انتخاب این بخش بر روی گزینه  CHECK OUT کلیک کنید.

سفارش کالا از والمارت | آسان کارت

در صفحه بعد بر گزینه continue  کلیک می کنید.

پرداخت وبسایت وال مارت  Walmart | آسان کارت

بعد از این مراحل شما به مرحله ای منتقل می شوید که باید ادرس ارسال محصول خود را وارد نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه وال مارت تنها به امریکا ارسال دارد و مانند بسیاری از فروشگاه های اینترنتی  امکان ارسال به ایران ندارد.

خرید اینترنتی از وال مارت  Walmart | آسان کارت

بعد از وارد کردن آدرس، شما به مرحله پرداخت متصل خواهید شد. در این بخش ابتدا اطلاعات خود و سپس اطلاعات کارت را وارد کرده و بر روی گزینه  Review Your Order  کلیک نمایید.

در صورتی که کارت ارزی ویزاکارت و مسترکارت در اختیار ندارید، می توانید مرحله پرداخت را از طریق ثبت سفارش پرداخت، به وبسایت های واسطه پرداخت مثل آسان کارت بسپارید. 

راهنمای خرید از والمارت | آسان کارت

بعد از طی کردن مراحل پرداخت ایمیلی با محتوای ثبت سفارش شما در سایت وال مارت برایتان ارسال خواهد شد و بنا به اطلاعات داده شده در مدت زمان مشخص محصولی که سفارش داده اید به آدرسی که در سایت ثبت کرده اید ارسال خواهد شد.

 

 

سوالات متداول

شما می توانید با انواع کارت های ارزی مسترکارت و ویزاکارت در این سایت خرید نمایید.

وال مارت یک سوپر مارکت بزرگ است پس در نتیجه تمامی لوازم یک سوپر مارکت را داراست و خیلی از کالاهای دیگر که پیشنهاد می کنیم برای خرید هر محصول خاص به فروشگاهای تخصصی آن محصول سر بزنید و خرید خود را انجام دهید. برای مثال در وال مارت اقدام به خرید مبل نکنید.

بلی. یکی از سایت های معتبر برای خرید است و از امنیت اطلاعات پرداختی شما حفاظت می شود.

خیر، وبسایت والمارت به ایران ارسال ندارد. شرکتها و وبسایتهای واسطه ای هستند که خدمات ارسال و دریافت در ایران را انجام می دهند، می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.