خرید پوشاک ترک از سایت Koton

خرید پوشاک ترک از سایت Koton | آسان کارت

خرید پوشاک ترک با برند Koton ارجینال

برند کتون KoTon یکی از برند های مطرح ترکیه است که امروزه علاوه بر مطرح شدن در ترکیه،  از محبوبیت بالایی بین کاربران ایرانی نیز برخوردار شده است. اگر شما هم یکی از دوست داران برند های ترک هستید می توانید مقاله ی زیر را مطالعه کنید تا به راحتی به طور مستقیم از سایت Koton خرید کرده و دیگر با مراجعه به فروشگاه های واسطه هزینه ی بیشتری را صرف نکنید.

 

مراحل خرید و پرداخت از سایت Koton 

KotonOnlineShopping | AsanCard

برای خرید از سایت کوتون KOTON  کافیست که وارد سایت مربوطه شوید، و پس از ورود به سایت در صورتی که کاربر سایت نبوده و به عضویت این سایت در نیامده اید ابتدا با کلیک بر روی بخش LOGINدر بالای صفحه، طبق تصاویر در این سایت ثبت نام نمایید.

 

خرید آنلاین از Koton ترکیه | آسان کارت خرید اینترنتی از ترکیه | آسان کارت خرید کوتون ترکیه و تحویل در ایران | آسان کارت

بعد از ثبت نام و ورود به اکانت خود در سایت، برای خرید از سایت کتون KOTON، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید، و بعد از انتخاب رنگ و سایر محصول مورد نظر روی گزینه Add to basket کلیک نمایید.

خرید لباس زنانه از ترکیه | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی گزینه ی Add to basket  بالای صفحه کادر جدیدی باز می شود، در این کادر لازم است که شما بر روی گزینه CHECKOUT کلیک نمایید

سفارش لباس کوتون ترکیه | آسان کارت

بعد از CHECKOUT صفحه ی جدیدی باز می شود که شما از صحت اطلاعات سفارش خود مطمئن شوید، بعد از اینکه مطمئن شدید سایز و رنگ و ... صحیح انتخاب شده است بر روی گزینه  Checkout در این صفحه نیز کلیک نمایید.

خرید آنلاین از سایت کوتون ترکیه | آسان کارت

بعد از انجام این مراحل شما به صفحه ای منتقل می شوید که لازم است در آن آدرس ارسال محصول خود را وارد نمایید.

لازم به ذکر است که معمولا سایت های ترکیه ای و در اینجا سایت KOTON فقط ارسال به ترکیه دارند و شما برای دریافت باید آدرس ترکیه داشته باشید.

خرید برند کوتون ترکیه | آسان کارت

بعد از وارد کردن آدرس، شما در پایین همین صفحه نحوه ی پرداخت خود را انتخاب می کنید : 1. پرداخت در محل و 2. پرداخت با کارت بانکی به صورت آنلاین

که معمولا پرداخت به صورت آنلاین توسط مشتری ها انتخاب می شود؛ شما برای این پرداخت  نیاز به اطلاعات یک کارت ارزی دارید.

لباس زنانه کوتون تحویل  ایران | آسان کارت

در این بخش برای نهایی کردن سفارش شما لازم است که یک کارت ارزی داشته باشید و اطلاعات آن را برای انجام پرداخت در سایت KOTON وارد نمایید.

توجه داشته باشید که Koton نیز مانند اکثر برندهای مطرح، ارسال به ایران ندارد. برند کوتون صرفا به شهرهای داخل کشور ترکیه ارسال دارد. بنابراین لازم است برای تکمیل سفارش اینترنتی، یک آدرس معتبر در ترکیه ( دوستان، آشنایان و ...) داشته باشید. با داشتن آدرس معتبر در ترکیه می توانید سفارش پرداخت ارزی خود را به کارشناسان پرداخت ارزی آسان کارت بسپارید. 

 

سوالات متداول

خیر . سیستم خرید و ارسال سایت koton صرفا در ترکیه انجام می شود.

آسان کارت برای مبلغ خریدهای مختلف، کارمزد های متفاوتی دارد که می توانید در محاسبه گر وبسایت مشاهده کنید.

سایت koton ارسال بین المللی ندارد و برای خرید نیاز به آدرس داخل ترکیه خواهید داشت و هزینه گمرکی برای خرید از این سایت معنی ندارد.