نحوه رزرو و خرید بلیط کشتی تفریحی کروز

نحوه رزرو و خرید بلیط کشتی تفریحی کروز | آسان کارت

خرید بلیط کشتی کروز Crouse ‎Ship Online Booking

یکی از لذت بخش ترین مسافرت ها که در سالهای اخیر طرفداران زیادی نیز در کشورمان پیدا کرده است، سفرهای دریایی با کشتی های مسافرتی و تفریحی(Leisure Ship) است. متأسفانه در کشورمان زیرساخت های مناسب برای مسافرت دریایی وجود ندارد ولی کسانی که برنامه های توریستی را دنبال می کنند، سفر با کشتی های لوکس کروز سایر کشورهای جهان را حتما در برنامه های تفریحی شان می گنجانند و یا دوست دارند روزی بتوانند چنین سفرهایی در آینده داشته باشند.

کشتی های تفریحی کروز دارای امکانات بسیار بالایی هستند و در طول سفرهای خود به علت طولانی بودن ‏مسیرهایشان، عمدتا در شهرهای ساحلی توریستی نیز توقف هایی دارند ‏. به عنوان مثال: در عرض 10 روز می توانند از دوبی تا بارسلونا حرکت کنند و در مسیر، توقف هایی نیز در شهرهای ساحلی مثل؛ مسقط، جده، بورسعید، رم، ژنو، موناکو و مارسی داشته باشد.

چگونه می توانم بلیط کشتی های تفریحی کروز را رزرو کنم؟

مسافرت با چنین کشتی هایی عمدتاً از یک هفته تا یکماه طول می کشد و برنامه های متنوعی را شامل می شود. در داخل کشتی های کروز امکاناتی نظیر؛ سینما، سالن تئاتر، رستوران های مجلل، محیط های تفریحی، استخر و دهکده آبی، محوطه های ورزشی وجود دارد.

برای  تهیه بلیط  کشتی های  کروز می بایست از سایت های مرجع که در ذیل لیست شده اند برای تهیه بلیط اقدام کنید نحوه  جستجو و پیدا کردن کشتی در تمامی این سایت ها بر یک منوال است.

  1. ابتدا شهر یا کشوری که قصد دارید سفر خود را از آنجا آغاز کنید را انتخاب نمایید.
  2. نوع کشتی که قصد استفاده از آن را دارید را انتخاب نمایید.
  3. تعداد شب های سفر خود را انتخاب کرده و چند فیلتر دیگر که اختیاری میباشد.
  4. در نهایت شما می توانید سفر خود را با توجه به بازه زمانی که دارید از لیست های به نمایش در آمده انتخاب نمایید.

مهمترین وبسایت های فعال در حوزه رزرو و خرید بلیط کشتی های تفریحی کروز در ادامه آورده شده است:

توجه

پاسپورت خود را چک نمایید که ویزایتان، به لحاظ یک سفره/و یا چند سفره بودن(Multi) درست باشد. مثلا اگر ویزای شما ویزای تک سفره حوزه شنگن باشد و کشتی در مسافرت چند روزه خود از آبهای حوزه شنگن خارج شده و دوباره بخواهد وارد آبهای حوزه شنگن شود، مانع ورود شما می شوند، چرا که شما ویزای تک سفره تان را در مرحله ورود به کشور مبدأ استفاده کرده اید. بنابراین حتما بایستی ویزای شما چند سفره باشد.

نحوه رزرو و خرید بلیط کشتی های تفریحی کروز

با مشاهده تاریخ حرکت و زمان رسیدن کشتی تفریحی به مقصد، از روی وبسایت های فوق، می توانید برنامه حرکتتان را به نحوی زمان بندی کنید که در زمان مشخص در کشور مبدأ حضور داشته باشید و بتوانید سوار کشتی شوید. حتما توجه نمایید که محض اطمینان مثلا یک روز قبل از موعد حرکت کشتی، در آن کشور حضور داشته باشید. بخاطر اینکه در صورت تغییر کوچک در زمان بندی سفرتان، از سوار شدن به کشتی جا نمانید.
تقریبا تمامی نکات پیرامون برنامه ریزی برای یک سفر جذاب روی آب با تجربه ای متفاوت از سفرهای دیگر به شما اعلام شد. برای خرید و رزرو بلیط کشتی کروز می توانید از خدمات پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده نمایید تا کارشناسان پرداخت، سفارش شما را با دقت و در سریعترین زمان ممکن انجام دهند.

سوالات متداول در زمینه خرید بلیط کشتی کروز

خیر. شما معادل ریالی هزینه های ارزی داخل سایت را پرداخت می نمایید.

این مورد به قوانین و مقررات سایتی که در آن پرداخت ارزی صورت می گیرد بستگی دارد و پروسه ای زمان بر می باشد. در صورت قطعی شدن سفر اقدام به تهیه بلیط نمایید.

خیر. بازه زمانی سفر از قبل تعیین شده و شما می توانید در چند بازه تعریف شده برنامه سفر خود را مشخص نمایید.

بله. شما می توانید از برنامه های گشت زنی داخل شهر در توقف های کشتی در ساحل کشور ها استفاده نمایید.

بله. برای کشورهایی که برای ایرانیان نیاز به ویزا هست می بایست ویزای مربوط به آن کشور یا حوزه را داشته باشد.