افتتاح حساب وبمانی Webmoney و وریفای کردن Verify آن

افتتاح حساب وبمانی Webmoney و وریفای کردن Verify آن | آسان کارت

تاریخچه وبمانی WebMoney

وبمانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سال 1988 تحت نظر یک شرکت روسی به نام WM Transfer LTD فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین سیستم مدیریت مالی سایت وب مانی تحت نظر شرکت روسی Vychislitelnye sily قرار دارد که تمام خدمات پشتیبانی از آن را به عهده دارد.  در ابتدای فعالیت این شرکت فقط کاربران روسی با آن در ارتباط بودند اما به تدریج حوزه فعالیت وب مانی گسترده تر شد تا آنجا که امروز 36 میلیون کاربر در جهان از این سیستم استفاده می کنند. همچنین بیش از 100.000 فروشگاه در جهان از این سیستم برای انجام مبادلات خود استفاده می کنند چرا که امنیت پرداخت و دریافت یکی از مزیت های مبادله پول از طریق وب مانی است. در سیستم وبمانی، وجوه کاربران در یک کیف پول ذخیره می شود. این وجوه به صورت پول الکترونیکی مانند یک ارز در حساب کاربری اشخاص ذخیره می شود.

مراحل ثبت نام در سایت وبمانی WebMoney

1- در گام نخست وارد صفحه اصلی سایت وب مانی شوید و روی گزینه Sign up کلیک کنید. در این صفحه گزینه اول، ایجاد یک حساب کاربری جدید است را انتخاب کنید و در پایان Next را بزنید.

آموزش افتتاح و وریفای حساب وب مانی | آسان کارت

2- در این مرحله باید شماره تلفن همراه خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید. از دادن شماره های غیر حقیقی خودداری کنید چون در مراحل بعد کد پیامکی جهت تأیید برای شما ارسال خواهد شد. ترجیحا از شماره های واقعی یا مجازی آن کشوری که آدرسش را ثبت خواهید کرد، استفاده کنید. 

راهنمای افتتاح وب مانی اضافه کردن شماره موبایل | آسان کارت

3- در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود که باید اطلاعات شخصی خود را در آن وارد کنید. حتماً از این صفحه یک پرینت اسکرین بگیرید زیرا در صورت فراموش کردن حساب کاربری به این اطلاعات نیاز خواهید داشت.

راهنمای تکمیل اطلاعات اکانت وب مانی | آسان کارت

4- در این مرحله پیامکی برای شما ارسال می شود که باید کد درج شده در پیامک را در قسمت مربوطه وارد نمایید. سپس در قسمت پایین صفحه روی Proceed کلیک نمایید.

آموزش تأیید شماره موبایل در اکانت وبمانی WebMoney | آسان کارت

5- در مرحله بعد، اجازه ورود به محیط وب مانی به شما داده می شود. در این صفحه باید رمز عبور حساب کاربری خود را مشخص کنید.

راهنمای احراز هویت در وب مانی | آسان کارت

6- شما با موفقیت توانستید حساب خود در وب مانی را افتتاح کنید. در اینجا سایت از شما می خواهد برای گردش حساب، قوانین را مطالعه کنید و کیف پول خود را ایجاد کنید. بر روی Create کلیک کنید.

راهنمای ستینگ کیف پول وبمانی  WebMoney | آسان کارت

وریفای کردن حساب کاربری وبمانی و مدارک مورد نیاز 

پس از انجام مراحل بالا لینکی به ایمیل شما ارسال می شود که با کلیک کردن بر روی لینک به به صفحه صفحه وریفای هدایت می شوید. مدارکی که برای وریفای کردن حساب مورد نیاز است به شرح زیر می باشد.

1- در گام اول باید فرمی که سایت وب مانی برای وریفای کردن حساب کاربری در اختیارتان قرار می دهد را به دقت پر کنید. سپس باید آن را چاپ و امضا کنید.

2- در این مرحله باید از پاسپورت یا ترجمه رسمی شناسنامه خود یک اسکن رنگی تهیه کنید.

3- باید برای گرفتن تأییدیه امضای خود به دفتر خانه مراجعه کنید تا وب مانی اطمینان حاصل کند که امضا متعلق به خود شماست.

این سه مدرک برای وریفای کردن حساب کاربری کافی است.

 

سوالات متداول

خیر، وبسایت وب مانی متعلق به شرکت روسی است و برای کاربران ایران محدودیتی ندارد.

ایجاد اکانت روی وبسایت وبمانی رایگان است اگر بالای 100 دلار روزانه تراکنش داشته باشید لازم است که احراز هویت بشوید که این فرآیند نیز به صورت رایگان انجام می گیرد.

بلی، کارمزد وبمانی به ازای هر تراکنش 0.08 است و از طرف فرستنده دریافت می شود.