پرداخت هزینه افزایش حجم جیمیل یا گوگل درایو

پرداخت هزینه افزایش حجم جیمیل یا گوگل درایو | آسان کارت

دریافت حجم رایگان گوگل درایو و gmail

همانطور که می دانید جیمیل Gmail یکی از پرکاربردترین سرویس های ایمیل بوده و برای بسیاری از امور کاری، ضروری و فوق العاده مفید می باشد اما یکی از مسائل مهم برای استفاده از جی میل Gmail، مدیریت بر حافظه ذخیره سازی این برنامه است. گوگل به کاربران خود 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد که می توانند برای ذخیره سازی اطلاعات در Google Drive، Gmail و Google Photos استفاده کنند. 
در صورتی که ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات
 تکمیل شده باشد (یعنی ظرفیت 15 گیگابایتی جیمیل تکمیل شده باشد)، شاهد اتفاق افتادن یکی از موارد زیر خواهیم بود:

Gmail: جیمیل شما دیگر توانایی ارسال یا دریافت پیام نخواهد داشت لذا پیام‌هایی که برای شما ارسال شده، به فرستنده برگشت داده می شود.
Google Drive: دیگر امکان همگام‌سازی یا بارگذاری فایل جدید وجود نخواهد داشت و عملا Synchronization بین پوشه Google Drive رایانه و My Drive متوقف خواهد شد. البته امکان ایجاد سندهای Google وجود دارد، زیرا فضای ذخیره‌سازی را اشغال نمی‌کند.

Google Photos: امکان بارگزاری عکس ها با حجم واقعی و با کیفیت وجود نخواهد داشت.

در صورتی که ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات تکمیل شده باشد و یا نیاز به افزایش ظرفیت بالاتر گوگل درایو داشته باشیم لازم است هزینه ای به صورت ماهانه و یا سالیانه پرداخت کنیم که هزینه آن با توجه به حجم درخواستی 100  گیگابایتی و 1 ترابایتی تغییر می کند.
 

نحوه پرداخت هزینه و افزایش حجم ذخیره سازی اطلاعات در گوگل

برای افزایش حجم گوگل درایو ( از 15 گیگ به 100 گیگ یا یک ترابایت) لازم است از سرویس های غیر رایگان گوگل استفاده کنیم. بدین منظور لازم است به صورت ماهانه یا سالانه مبلغی بابت دریافت حجم اضافی مورد نیاز، پرداخت کنیم.
برای مشاهده پلن های مختلف و انتخاب حجم های متفاوت گوگل درایو  وارد بخش Storage گوگل درایو شده و روی گزینه 
Buy Storage کلیک می کنیم.

 

تذکر : لطفا جهت اطلاع از مبلغ بروز به سایت اشتراک های افزایش حجم گوگل مراجعه فرمایید.

حجم انتخابی

ماهانه/ دلار

یکساله/ دلار

100 گیگابایت

1.99

19.99

200 گیگابایت

2.99

29.99

2 ترابایت

9.99

99.99

به طور کلی سه شیوه برای پرداخت هزینه افزایش حجم گوگل وجود دارد و شما می توانید پرداخت هزینه افزایش حجم جیمیل یا گوگل درایو خود را با خیال راحت به تیم " پرداخت آنلاین ارزی" آسان کارت بسپارید.

سوالات متداول

گوگل به کاربران خود 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهد که می توانند برای ذخیره سازی اطلاعات در Google Drive ،‏Gmail و Google Photos استفاده کنند.

بلی تمامی ساکنین ایران در صورتی که آدرس خود را کشوری به جز ایران قرار دهند، می توانند اقدام به افزایش حجم گوگل کنند.

هزینه افزایش حجم جیمیل یا گوگل درایو با توجه به کشور Billing address متفاوت بوده و هزینه افزایش حجم 100 گیگ یکساله برای آدرس آمریکا 19.99 دلار و برای افزایش حجم ذخیره سازی اطلاعات تا یک ترابایت به مبلغ 99.99 دلار می باشد.