خرید از ebay در ایران به صورت مستقیم

خرید از ebay در ایران به صورت مستقیم | آسان کارت

چگونه می توانم از وبسایت ebayخرید کنم؟ و هزینه خرید را پرداخت کنم؟

وبسایت ebay یکی از اولین و پیشروترین فروشگاه آنلاین است که در سال 1995 شروع به فعالیت کرد هم اکنون شعبات زیادی در سطح سایر کشورها دارد. تعداد محصولاتی که بر روی وبسایت قرار دارد به چندین میلیون می رسد و در دسته بندی های مختلف ارائه می شود. کالاهای ارائه شده در این وبسایت نو و کارکرده هستند و مشتری مسئول بررسی و اطمینان از صحت محصول است. وبسایت ebay یکی از بزرگترین وبسایت های همکاری کننده با شرکت PayPal است و عمده پرداخت های این وبسایت از طریق حساب های پی پالی صورت می گرد.

شما با لینک جستجوی سریع و یا از طریق لیست طبقه بندی شده محصولات می توانید به صفحات محصول مورد نظرتان برسید و اطلاعات محصول را مشاهده کنید. در صفحه محصول، اطلاعات فروشنده با عنوان Seller Information آورده شده است و شما می توانید میزان اعتبار وی را مشاهده کنید. اعتبار فروشندگان از طریق نظرات مشتریان سنجیده می شود و در قالب عنوان Positive Feedback و به صورت درصد نشان داده می شود. امتیازهای بالا 90% نشان دهنده قابلیت اعتماد بودن فروشنده است. نکته بسیار مهم در وبسایت های فروش آنلاین توجه به جزییات محصول، قوانین، نحوه ارسال و پرداخت هست. این موارد در وبسایت ebay در تمامی صفحات محصول وجود دارد و توصیه می کنیم حتما به این موارد مهم توجه نمایید.

این فروشگاه حالت واسطه ای بین هزاران فروشنده و خریدار است و مدل کار آن به دو روش زیر است: 1- فروش محصول با قیمت ثابت(در این روش در صفحه محصول گزینه Buy It Now فعال است). 2- فروش حراجی Auction: فروشنده یک قیمت پایه برای محصول( مثلا لباس) مشخص می کند و در طی چند روز محصول را به بالاترین قیمت پیشنهادی می فروشد(در این روش در صفحه محصول گزینهPlace Bit فعال است ). در برخی موارد شاید محصولاتی روی وبسایت دیده بشود که که هر دو گزینه فوق فعال هستند. در این حالت فروشنده قیمت فروش را چند برابر قیمت پایه حراج قرار می دهد و در صورتی که مشتری راضی به آن قیمت باشد، با کنسل کردن حراجی، محصول را به مشتری می فروشد.

در شرایط فعلی ebay به ایرانیان خدمات ارائه نمی کند و طبیعتاً ارسال پستی نیز به آدرس ایران انجام نمی دهد. در صورتی شما محصول خاصی را با قیمت مناسب بر روی این وبسایت مشاهده کرده اید و قصد خرید آن را دارید، بایستی حتما یک آدرس(Shipping Address) معتبر یکی از آشنایان و وابستگان خارج از ایران داشته باشید تا بعد از انجام خرید، محصول به آن آدرس ارسال شود. سپس محصول از طریق آنها به دست شما برسد. در نظر داشته باشید که عمده محصولات دارای هزینه حمل هستند و در قیمت نهایی محصول محاسبه می شود. همچنین برای پرداخت هزینه محصول نیز می توانید از خدمات پرداخت ارزی آسان کارت استفاده نمایید.

توجه: اگر قصد خرید پوشاک، کفش و مواردی از این قبیل که سایزبندی در آنها مهم است را دارید، توصیه می شود حتما با استانداردهای سایزبندی آن آشنا باشید و بتوانید سایز خود را به آن استاندارد تبدیل کنیدتا مطمئن شوید محصولی که خریداری می نمایید، دقیقا همان سایز مورد نظرتان است.

در صورتی که پرداخت شما توسط تیم پرداخت آسان کارت انجام می گیرد، آسان کارت تنها وظیفه پرداخت را بر عهده دارد و این مجموعه هیچ تعهدی در زمینه ارائه آدرس پستی(Shipping Address) ندارد.

 

راهنمای خرید از وبسایت ebay

همانطور که اشاره شد داشتن یک آدرس معتبر در خارج از کشور شرط اصلی سفارش یک ‏محصول بر روی وبسایت ebay است.
1. ‏ورود به وب سایت ebay.com
2. ورود به بخش کاربری/ و یا ایجاد اکانت
3. انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید
4. تأیید محصول و آدرس ارسال
5. انتخاب نحوه ارسال پستی
6. پرداخت مبلغ نهایی از طریق کارت های ارزی مستر/ویزا کارت و یا حساب پی پال و دریافت تأییدیه

سوالات متداول

درصورت شرکت در مزائده به بالاترین قیمت اعلام شده، محصول درخواستی به فروش خواهد رسید.

از زمان ثبت سفارش 1 تا 3 ساعت پرداخت دلاری شما انجام می شود.

کارمزد پرداخت در پرداخت های دلاری 6 درصد می باشد.