خرید آنلاین از سایت Zapals.com

خرید آنلاین از سایت Zapals.com | آسان کارت

معرفی زاپالز Zapals

زاپالز یک وب سایت خرید جهانی در سطح بین المللی است که توسط شرکت Zapals Corporation Limited اداره می شود. دفاتر این شرکت در استرالیا، هنگ کنگ و چین واقع است. هدف زاپالز، ارائه ی بزرگترین و ابتکاری ترین فروشگاه اینترنتی آنلاین در جهان است. آنها طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت را با کمترین قیمت ها به مشتریان ارائه می دهند. کنترل کیفیت محصولات توسط متخصصان با تجربه و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود.
هدف نهایی این سایت بوجود آوردن شرایطی برای خریدی خلاقانه و تک مرحله ای برای همه مشریان است تا به هر آنچه می خواهند دسترسی داشته باشند.


محصولات زاپالز Zapals

در این سایت محصولات متنوع در حوزه های گوناگون ارائه می شود. جواهرات زینتی، ابزار و لوازم ورزشی، وسایل الکترونیکی، وسایل نقلیه، لوازم آرایشی و بهداشتی، سخت افزارهای مورد نیاز برای ادارات و مدارس، لوازم کامپیوتری و IT ، لوازم و وسایل آشپزخانه، دوربین و وسایل جانبی، تلفن های همراه و متعلقات ، کیف و چمدان، ابزارآلات موسیقی، اسباب بازی و سرگرمی و .... در این سایت ارائه می شوند.

 

چگونگی ارسال محصولات زاپالز به ایران

شرکت زاپالز به طور مستقیم ارسال به ایران ندارد ولی شما می توانید پرداخت خود را روی این سایت انجام دهید و بواسطه ی یکی از دوستانتان در خارج از کشور محصول خود را در ایران دریافت نمایید.

مراحل خرید، پرداخت و پیش پرداخت سایت زاپالز

1- به وب سایت زاپالز مراجعه کنید  و در قسمت Log in با وارد کردن ایمیل و پسورد خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

خرید آنلاین از زاپالز | آسان کارت

2- به طور خودکار به صفحه زیر هدایت می شوید. محصول خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید

پرداخت در سایت Zapals با پی پال | آسان کارت

3- در این صفحه روی عبارت Buy it now  کلیک کنید تا عملیات پرداخت آغاز شود.

خرید کالا از Zapals و ارسال به ایران | آسان کارت

4- در سمت چپ این صفحه اطلاعات کارت  ارزی خود را وارد کنید و روی کادر Place order now کلیک کنید. قبل از پرداخت می توانید اطلاعات سفارش خود را در سمت راست صفحه مجدداً چک کنید.

خریدآنلاین محصول از زاپالز | آسان کارت 

 

توجه

در ماههای گذشته اختلال ها و مشکلاتی در زمینه سرویس دهی وبسایت زاپالز ارائه شده است و احتمال آن داده می شود که سرویس دهی این وبسایت تغییراتی داشته باشه یا کلا قطع شود. بنابراین قبل از ثبت سفارش، شرایط فعلی این وبسایت را حتما چک کنید.

سوالات متداول

جواهرات زینتی، ابزار و لوازم ورزشی، وسایل الکترونیکی، وسایل نقلیه، لوازم آرایشی و بهداشتی، سخت افزارهای مورد نیاز برای ادارات و مدارس، لوازم کامپیوتری و IT ، لوازم و وسایل آشپزخانه، دوربین و وسایل جانبی، تلفن های همراه و متعلقات ، کیف و چمدان، ابزارآلات موسیقی، اسباب بازی و سرگرمی و .... در این سایت ارائه می شوند.

در صورتی که از محصول خریداری شده رضایت نداشته باشید امکان عودت کالا با دلیل را خواهید داشت.

فروشگاه زاپالز همانند دیگر فروشگاه های مطرح امکان ارسال مستقیم کالا به ایران را ندارد.