دانلود رایگان یا خرید فایل لایه باز انواع تمپلیت از template.net

دانلود رایگان یا خرید فایل لایه باز انواع تمپلیت از template.net | آسان کارت

معرفی وبسایت template.net

وبسایت template.net ارائه دهنده انواع تمپلیت ها و قالب های آماده طراحی های مختلف به صورت لایه باز است به نحوی که کاربران می توانند انواع تمپلیت، بروشور، کاتالوگ، پوستر، مجله، تصویر وکتور، رزومه، بک گراند، کارت ویزیت را در دسته بندی های موضوعی گسترده در فرمت های فتوشاپ PSD، پی دی اف PDF، عکس  JEPG، وورد WORD، اکسل ، الستریتور illustrator و ...  انتخاب و دانلود کنند. دسترسی به فایل تمپلیت های مورد نظر، عمدتا به صورت رایگان و گاها به صورت پولی است که کاربر می تواند با ایجاد اکانت روی وبسایت سورس فایل را بصورت رایگان دانلود کند. در حالتی که فایل انتخابی دارای هزینه دلاری باشد، بایستی هزینه آن از طریق کارت های ارزی مثل ویزا کارت و مسترکارت و یا اکانت پی پال پرداخت شود. 

 

خدمات سایت تمپلیت دات نت

بر روی وبسایت template.net بالغ بر 100.000 طراحی و قالب آماده وجود دارد که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. قابلیت اصلی وبسایت در این است که بهترین و بروزترین طراحی ها را در دسته های موضوعی مختلف ارائه می کند و دیگر نیازی نیست که کاربر طراحی خود را از نقطه صفر شروع کند. با در اختیار داشتن تمپلیت آماده کاربران و طراحان می توانند با ویرایش هایی که روی فایل می توانند انجام دهند، سریع به طراحی مورد نظر خود برسند. قابل توجه است که تعداد فایل های موجود در روی سایت همه روزه آپدیت شده و بیشتر می شود. تمپلیت های وبسایت در منوی اصلی در قالب دسته بندی های بسیار متنوع در دو بخش Templates و Businesses آورده شده است که کاربر بر حسب نیاز خود می تواند مستقیما وارد آن بخش شود. مهمترین دسته بندی ها Graphic Design, Business Document, Sales & Marketing, Human Resources, Accounting & Finance, Legal Documents, Presentation & Pitch Deck, Website, Print & Stationery, Business, Social Media, Restaurant, Software, IT Company, Startup  Corporate, Company, Sports, Cafe است. به عنوان نمونه در این دسته بندی ها می توان در بخش سوشال مدیا، مواردی مثل تمپلیت پست های اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و واتس اپ دارد. یا در بخش مارکتینگ انواع قالب های بروشور تبلیغاتی موجود است. 

 

دانلود رایگان از template.net

همانطور که بالا اشاره شد روی وبسایت تمپلیت دات نت، قالب های بسیاری را می توان به صورت رایگان دانلود کرد. برای این کار کافی است که بر روی فایل هایی که در گوشه آن لغت Free نوشته شده است کلیک کرده و در مرحله بعد با انتخاب فرمت مورد نظر فایل قابل ویرایش را دانلود کنند. لازم به ذکر است که برای دانلود فایل، داشتن اکانت روی وبسایت الزامی است و کاربر باید ایجاد اکانت نماید و یا از اکانت های Google و یا Outlook برای ورود استفاده کند.

 

پرداخت هزینه دلاری خرید تمپلیت 

در هر بخش فایل هایی وجود دارد که شامل هزینه دلاری هستند که کاربر بایستی با استفاده از کارت های ارزی ویزا کارت، مستر کارت و امریکن اکسپرس و یا با حساب پیپال پرداخت شود. در این حالت کاربر صرفا هزینه چند دلاری محصول مورد نظر را پرداخت می کند و نهایتا فایل را دانلود می کند.  علاوه بر این، در صورتی که کاربر به صورت فردی و یا شرکتی تعداد بیشتری فایل برای دانلود داشته باشد، می تواند با خرید اکانت حرفه ای، Pro و Business تعداد بالاتری دانلود داشته باشد و همچنین از خدمات مرتبط با اکانت استفاده کند. هزینه استفاده از این اکانت ها که به صورت ماهانه بایستی پرداخت شود، در ادامه آورده شده است. برای اطلاع از قیمت آپدیت پلن های قیمتی، پیشنهاد می شود صفحه پنل قیمتی سایت Template.net را مطالعه نمایید. 

هزینه پنل اکانت تمپلیت دات نت | آسان کارت

 

سوالات متداول:

در حالت کلی روی وبسایت template.net بسیاری از فایل ها رایگان هستند و دانلود به صورت محدود هزینه ای ندارد ولی بخشی از فایل های پولی بوده و باید هزینه مرتبط با آن را پرداخت کرد.

فایل ها در فرمتهای مختلف قابل دانلود هستند. شناخته ترین آن ها فرمت PSD, PDF, Ai, Word , EPS, Excel, ... هستند.

هزینه بایستی با کارت های ارزی مثل ویزا کارت و مستر کارت و یا حساب پی پال پرداخت شود.