آمادگی آزمون USMLE با سایت UWORLD

آمادگی آزمون USMLE با سایت UWORLD | آسان کارت

خرید نمونه سوالات و شرکت در آزمون آزمایشی USMLE در UWORLD

آزمون (USMLE(United States Medical Licensing Examination یک آزمون سه مرحله ای است که توسط اتحادیه فدراسیون انجمن پزشکی آمریکا (FSMB) و هیئت ملی بازرسان پزشکی آمریکا (NBME) پشتیبانی شده و قبولی در آن برای کسب پروانه پزشکی در آمریکا الزامی است. شرکت و کسب نمره قبولی در آزمون USMLE(یو اس ام ال ای) برای پزشکانی که قصد اپلای کاری یا اخذ پذیرش تحصیلی در آمریکا دارند، ضروری است و در آن توانایی پزشک در به کارگیری دانش، مفاهیم و اصول پزشکی سنجیده می شود. برای دریافت اطلاعات کاملتر در زمینه آزمون USMLE لطفا به مقاله " پرداخت هزینه آزمون تاییدیه مهارت پزشکی امریکا USMLE " مراجعه کنید.
بررسی فروم های خارجی و نظرات شرکت کنندگان در آزمون USMLE نشان می دهد که سایت UWORLD با ارائه بهترین نمونه سوالات و آزمون های آزمایشی، پزشکان را برای شرکت در آزمون USMLE آماده می کند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد سایت UWORLD عبارتند از:

1-    دسترسی به جدیدترین نمونه سوالات آزمون USMLE 
2-    بهره گیری از QBANK های مختلف برای استپ های مختلف آزمون یو اس ام ال ای
3-    امکان شرکت مکرر در آزمون های آزمایشی USMLE 
4-    تولید ریپورت یا گزارش از نتیجه آزمون ها که امکان شناسایی نقاط ضعف را به کاربران می دهد.
5-    امکان بررسی دقیق سوالاتی که به آنها پاسخ اشتباه داده شده
6-    هزینه معقول و متناسب با توجه به STEP آزمون USMLE مورد درخواست
7-    امکان بهره گیری از سوالات و آزمون ماک USMLE به صورت ماهانه، شش ماهه و سالانه با مبالغ متفاوت

از جمله نکات مهم برای شرکت در آزمون USMLE و قبولی در آن، می توان به خواندن کتابهای کاپلان Kaplan، نوت برداری کردن و مرور چندباره آن اشاره کرد. همچنین لازم است بعد از مطالعه کتابهای کاپلان، کتاب اصلی یا First Aid خوانده و سپس تست زده شود که بدین منظور می توان از سایت UWorld استفاده نمود. نحوه پیشنهادی استفاده از سایت  UWorld  در ادامه آورده شده است:

- بعد از تسلط اولیه روی First Aid باید نمونه سوالات UWorld زده شده و پس از بررسی دقیق پاسخ نامه، از پاسخ تشریحی آنها نیز نوت برداری انجام گیرد. 

- بررسی ها نشان می دهد که بهترین ورژن سوالات سایت UWorld نوع Self-Assessment است، لذا بهتر است، این نوع از نمونه سوالات آزمون UWORLD خریداری شود.

- برای ارزیابی بهتر وضعیت علمی، بهتر است نسبت به خرید Biostatistics Subject Review  اقدام شود تا جایگاه واقعی فرد مشخص شده و نقاط ضعف و قوت بررسی شود.

- توصیه می شود پس از پایان تست های UWorld و مرور دوباره کتاب First Aid، در آزمون NBME سایت UWorld شرکت کنید که از آزمون اصلی USMLE سختر بوده ولی به بررسی عملکرد شما کمک شایانی می کند.

 

نحوه پرداخت هزینه دسترسی به نمونه سوالات آزمون USMLE

هزینه خرید منابع و آزمون ماک USMLE از سایت UWORLD با توجه به STEP مورد نظر و تعداد ماههایی که نیاز به دسترسی به این منابع و آزمون آزمایشی دارید و .... متغیر بوده و از 269 دلار برای دسترسی یکماهه به QBANK سوالات STEP 1 تا 549 دلار برای دسترسی یکساله به منابع QBANK و CCS و  Biostats تغییر می کند. هزینه دسترسی به STEP 1 QBANK آزمون USMLE در تصویر زیر آورده شده است.

 

طرح های پولی QBank آزمونUSMLE | آسان کارت


اگرچه امکان دسترسی به منابع سوالات QBANK آزمون یو اس ام ال ای سایت یوورد و شرکت در آزمون های آزمایشی از ایران وجود دارد ولی باید دقت کنید که حتما باید از فیلتر شکن استفاده کرده و آدرس موجود در اکانت خود را خارج از ایران وارد کنید. برای خرید نمونه سوالات و شرکت در آزمون آزمایشی USMLE در سایت UWORLD، می توانید از خدمات "پرداخت آنلاین ارزی" آسان کارت استفاده کنید. 
 

سوالات متداول

پزشکانی که در ایران تحصیل کرده و قصد مهاجرت به آمریکا را دارند باید در آزمون USMLE شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند. سایت UWORLD با ارائه بهترین نمونه سوالات و آزمون های آزمایشی، پزشکان را برای شرکت در آزمون USMLE آماده می کند.

هزینه خرید منابع و آزمون ماک USMLE از سایت UWORLD با توجه به STEP مورد نظر و تعداد ماههایی که نیاز به دسترسی به این منابع و آزمون آزمایشی دارید متغییر بوده و از 269 دلار برای دسترسی یکماهه به QBANK سوالات STEP 1 تا 549 دلار برای دسترسی یکساله به منابع QBANK و CCS و Biostats تغییر می کند.

بله شما از ایران می توانید به منابع QBANK آزمون یو اس ام ال ای سایت یوورد دسترسی داشته باشید ولی دقت کنید که حتما باید از فیلتر شکن استفاده کرده و آدرس موجود در اکانت خود را خارج از ایران وارد کنید.