پرداخت هزینه خرید هاست و سرور خارجی

پرداخت هزینه خرید هاست و سرور خارجی | آسان کارت

پرداخت آنلاین خرید Host و Server خارجی

خرید هاست یا سرور یکی از موضوعات بسیار کلیدی است که بر روی قدرتمندی وبسایت تأثیر مستقیم دارد. هاستینگ و میزبانی وب مناسب نیاز هر سایتی می تواند عامل برتری آن وبسایت و کسب و کارت اینترنتی در مقابل رقبا باشد. موضوع مهم دیگری که در ادامه لازم است به آن توجه بشود، انتخاب سرویس خوب هاست از شرکت های داخلی یا خارجی است. چرا که هر کدام از سرویس های هاستینگ بر اساس داخلی یا خارجی بودن آن مزایا و معایبی دارند. ولی در حالت کلی در خدمات هاستینگ بین المللی(خرید هاست لینوکس و ویندوز، خرید VPS یا همان سرورهای مجازی، هاست اشتراکی، اشتراک و امتیاز بسته های متنوع هاست، خرید سرور خارجی، خرید سرور اختصاصی در دیتاسنترها، انجام وریفای اکانت در سایت های هاستینگ)، به علت رقابت شدیدی که بین ارائه دهندگان سرویس وجود دارد، کیفیت بالاتری وجود دارد یا سرویس های جانبی و امکانات بییشتری ارائه می شود.

 

مهمترین و بهترین سایت های خرید هاست خارجی

سایتها و شرکتهای بین المللی زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند ولی شناخته ترین آنها که خدمات بهتری ارائه می کنند در ادامه آورده شده است:

پرداخت های حوزه هاست و سرور حساسیت های کوچکی نیز دارد، چرا که در برخی موارد وبسایت ارائه دهنده خدمات هاستینگ، به خاطر امنیت شبکه خود یا موارد دیگر، احراز هویت کاربر را در سطوح بالاتری انجام دهد یا اصولا به کاربران ایرانی خدمات ندهد. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید و درخواست پرداخت، از اعتبار وبسایت، قوانین ومقررات، نحوه سرویس دهی آن اطلاعات کاملی داشته باشید.

 

سوالات متداول

خیر، در حالت کلی کاربران ایرانی می توانند خدمات متنوعی از ارائه دهندگان هاستینگ دریافت کنند ولی در برخی موارد وبسایت های خارجی بر اساس قوانین کشورشان به کاربران ایرانی سرویس نمی دهند بخاطر همین پیشنهاد می شود قبل از انجام خرید اطلاع کافی از این موضوع داشته باشید. علاوه بر این در هر صورت برای لاگین در اکانت و پرداخت در سایت های خارجی همیشه از آی پی غیر از ایران استفاده نمایید.

برخی شرکتها خدمات می دهند و برخی دیگر خیر، لازم است بررسی شود.

از طرح های افزایش حجم هاست می توانید استفاده کنید. برای این کار از داخا اکانت کاربری درخواست افزایش حجم یا سرور مجازی می کنید.