خرید بلیط مراکز دیدنی و تفریحی از سایت Tiqets.com

خرید بلیط مراکز دیدنی و تفریحی از سایت Tiqets.com | آسان کارت

معرفی وبسایت  Tiqets.com

وبسایت Tiqets.com فعالیت خود را سال 2014 در آمستردام، با فروش اولین بلیط آنلاین شروع کرده است و هم اکنون در بیش از 40 کشور و به 11 زبان دنیا خدمات ارائه می دهد. ساز و کار این وبسایت بدین شکل است که با مراکز توریستی، تفریحی، تاریخی و ... در شهرهای مختلف دنیا طرف قرارداد بوده و فروش بلیط ورودی و استفاده از خدمات موجود را بصورت آنلاین انجام می دهد. مزیت اصلی که در سرویس خرید بلیط آنلاین وجود دارد، این است که فرد در هر ساعت از شبانه روز می تواند خریداری کند و پرداخت آن را انجام دهد. با خرید بلیط اینترنتی دیگر لازم نیست فرد در صف ورودی آن مرکز زمان زیادی معطل شود. همچنین موضوع دیگری که از لحاظ زیست محیطی ارزشمند است این است که با داشتن تصویر بلیط روی موبایل، بلیط کاغذی دیگر نیاز نیست. 

 

خدمات سایت تیکتز دات کام

همانطور که روی وبسایت Tiqets.com مشخص است  تمامی خدماتی که در اماکن مختلف گردشگری مثل؛ موزه، محوطه های تاریخی، آکواریوم، تالار، کاخ های سلطنتی، گشت های شهری، پارک، باغ و وحش، تفریحاتی آبی و دریایی، بالن سواری و غیر در شهرهای گردشگری وجود دارد را با یک جستجوی ساده در وبسایت پیدا کرد. جستجو در وبسایت از طریق بخش جستجو که در بالای صفحه اصلی قرار دارد امکان پذیر است. همچنین بر اساس کشور و شهر مورد نظر نیز می توان جاذبه های گردشگری مختلف را مشاهده و انتخاب کرد. هزینه خرید هر بلیط در صفحه مشخص است و علاوه بر این، در صورت خرید جمعی و یا داشتن کد تخفیف می توان آن را در باکس مربوطه وارد کرد. 

بخش مهم دیگری که در سایت وجود دارد، امکان خرید تورهای مجازی Virtual Tours است. تورهای مجازی از جاهای دیدنی شهرهای مثل پاریس، رم، برلین، آمستردام، مادرید، نیویورک، دوبی، ... به صورت سه بعدی و همراه افکت، به نحوی است که به کاربر حس در  آن مکان بودن را ارائه می دهد. 

 

فرآیند خرید بلیت آنلاین

با ورود به صفحه هر مرکز دیدنی، تقویم زمانی و ساعت های پذیرش، هزینه ورودی بخش های مختلف آن مرکز، نظرات کاربران قبلی و اطلاعات تکمیلی دیگر به فرد نمایش داده می شود. برای انجام خرید بلیط و استفاده از خدمات سایت، بایستی اکانت ایجاد شود و یا از طریق اکانت های جی میل و فیسبوک، اطلاعات فرد متقاضی ارائه شود. در ادامه با پرداخت هزینه انتخابی، تصویر بلیط به همراه QR Code بر روی ایمیل ارسال می شود که موقع ورود به مرکز مورد نظر بایستی ارائه شود. اگر در هر کدام یک از مراحل صدور یا استفاده از بلیط مشکلی پیش بیاید، وبسایت پشتیبانی کاملی دارد. همچنین با توجه به اینکه، اپلیکیشن گوشی نیز در دسترس می باشد، براحتی می توان سریع و فوری بلیط را تهیه کرد.

خرید بلیط از وبسایت Tiqets.com | آسان کارت

 

نحوه پرداخت هزینه خرید بلیط آنلاین 

هزینه خرید بلیط های آنلاین از طریق ارزهای رایج دنیا و از طریق درگاه های پرداخت بین المللی مثل ویزا کارت و مسترکارت یا اکانت پی پال قابل انجام است. برای این کار می توانید از طریق ثبت سفارش، انجام پرداخت را به کارشناسان آسان کارت بسپارید تا در سریعترین زمان و کمترین کارمزد، پرداخت شما را نهایی کنند.

 

 

سوالات متداول:

خیر، در لیست مقاصد گردشگری وبسایت، نقاط جذاب و گردشگری 5 قاره وجود دارد.

بلی، مشکلی برای خرید بلیط برای کاربران ایرانی وجود ندارد. تنها مورد مهم، موضوع پرداخت آنلاین ارزی است که برای این کار نیز می توانید از خدمات آسان کارت استفاده نمایید.

بلی، در حالت کلی هزینه ورودی اماکن و یا تورهای مجازی به صورت پولی است ولی در مناسبتهای مختلف، برخی ورودی ها و تورهای مجازی شامل تخفیف و یا رایگان می شود.